Star Wars: Yoda - Sötét találkozó

Szerző:

Ár: 4.250 Ft 3.400 Ft
Megtakarítás: 20 %
Megjelenés:
2012
Kiadó:
Szukits
Oldalszám:
340
Kötés:
Puhafedeles
Méret:
130 x 197 mm
Szállítás:
augusztus 9 - 15.

A klónháború már több mint két éve tart. A Köztársaságot az összeomlás fenyegeti, a szeparatisták pedig egyre erősebbek. Egy nap azonban Yoda mester különös üzenetet kap: hajdani tanítványa, a sötét oldalra állt Dooku gróf, a lázadók vezére hajlandó tárgyalni vele a békekötésről. Yoda jól tudja, hogy ez akár csapda is lehet, ám ha sikerülne véget vetni a háborúnak, azzal milliók életét mentené meg. Néhány társa kíséretében elindul, hogy találkozzon Dookuval a Vjun bolygón, miközben egy hasonmása megpróbálja megtéveszteni az ellenséget.

Vajon sikerül Yodának jobb belátásra térítenie hajdani tanítványát, vagy Dooku szabadjára engedi az Erő sötét oldalát, pusztulást hozva régi mentorára, majd az egész Galaxisra? Az idős Jedi mester jól tudja: akár szavakkal, akár fegyverrel fogja megvívni, ez lesz eddigi életének egyik legfontosabb összecsapása.

 

A sorozat további részei:

3. Drew Karpyshyn
Star Wars: Darth Bane: A gonosz dinasztia
Ár: 2.960 Ft
2. Timothy Zahn
Star Wars: Thrawn keze: A jövő látomása
Ár: 2.730 Ft
Sean Williams
Star Wars: The Force Unleashed: Tomboló erő I.
Ár: 3.300 Ft
5. Karen Traviss
Star Wars: Imperial Commando: 501.
Ár: 3.992 Ft
 

Az Ön véleménye:

Értékelés:
5/5
: kiváló,
: egész jó,

: átlagos,
: gyenge,
: csalódás
 

Az eddigi értékelések és hozzászólások:

Tóth Keve
Sheev Palpatine
Vass Zsolt
Debreceni László
Kálmán Eszter
Ismét egy jó Star Wars regény. Jó benne, hogy megismerjük a templomi életet kicsit, más mesterek és padavanok viszonyát, az egyik padavan ráadásul olyan, akiben csak pislákol az Erő! Mégis bebizonyosodik, hogy a józan ész és a ravaszság, telítve világos szándékokkal, legalább annyira képes, mint a legnagyobb Jedi erő.
Megismerhetjük jobban Yodát, mintegy átmenetként a nagyhatalmú Jedi mester és a Dagobah hóbortos tanítója közt.
Betekinthetünk Yoda és Dooku közös múltjának egy szeletébe (sőt, bevallom, én innen tudtam meg, hogy Qui-gon Jinn Dooku tanítványa volt, upsz!).
Láthatjuk, hogy Yoda is tudna sötét lenni, olyannyira, hogy még Dooku is megrendül tőle egy pillanatra, de azt is , hogy Yoda minden pillanatban a világosságot választja (mert mint tudjuk a világos vagy sötét oldal választása nem érzések, hanem döntés kérdése!).
És akinek ennyi nem elég, kaphat még egy csipenyi Obi-vant és Anakint is fűszerezésként. :)
2016-11-08 03:01:36
P.A.Video Studio
Mivel rosszra számítottam, kellemes meglepetés ért, annak ellenére, hogy nem ismertem meg igazán Yodát, azt a pár apróságot leszámítva. Nekem bejött a találkozóra való eljutás és mag a randevú is – de azért olvastam már jobbat is, és rosszabbat is. Megérte elolvasni, én azt mondom.
Véleményem és bemutató az alábbi videóban: https://youtu.be/d7ud3KTNl1g
2016-07-29 19:59:23
Táblás Győző
Miszray Péter
Vasas Péter
Pelikán Zsákos József
Szilvási györgy
Gregus Mazari
Szetyák Béla
Szittyás István
Maszek Mátyás
Sorsolós Ádám
Lekitek Ferenc
Orcsik Károly
Semmis zsigmond
Zsigás Félix
Sóskúti Kiss Tamás
Márton Mikle
Kőhalmi Péter
Szalai Viktor
Köhler Zoltán
Érdekes történet, amit Dooku kiváló karakterizációja és Ventress szerepeltetése csak még jobbá tesz.
A Yoda-Dooku találkozó nagyszerű lett.
2014-06-21 18:57:46
Polnai Attila
Jordán Gyula
Solymosi Tamás
Dolmányos Attila
Gabara Károly
az ithori Biph
Tóth István
Volt egy-egy közbevetés, bekezdés, amit eleinte nem értettem, aztán a könyv végére nagyon szépen összeállt a kirakós!

Whie álma a lézerkardról... csak a végén esett le, mennyire mesteri utalás.
2013-02-08 00:49:01
Nemes Ernő
Draskóczy István
Balogh Imre
Én éppen ma végeztem vele és szerintem nagyon jó könyv volt. Néhány helyen nem azt adta ugyan, amit vártam (pl.: azt hittem a találkozás a Vjunon kicsit hosszabb lesz), de ezzel egyáltalán nem volt bajom. Nekem is tetszett az, hogy Yoda A Birodalom visszavág-os énjét is láthattuk és jó volt a templomban játszódó rész is. Amit az ilyen könyvekben kifejezetten bírok még, az az, ha a szerző más könyvek és képregények történéseire is utal, ahogy Sean Stewart is tette. Annak ellenére, hogy a Sith-ek bosszúja után jött ki nálunk, én azért még képes voltam úgy elolvasni, mintha nem ismerném a folytatást.
Máshol olvastam már olyan véleményeket, hogy felesleges Anakin és Obi-van szerepeltetése, de ezzel nem értek egyet. Elismerem, meglepődtem, amikor először feltűntek a könyvben, de utólag úgy gondolom, abban, hogy Dooku nem állt át a jó oldalra elég nagy szerepe volt annak, hogy megtudta, hogy Anakin a Vjunon van.
Eleinte nem nagyon értettem, mi a szerző célja Solis-szal és Fidelis-szel, de a végére megkedveltem őket és sajnáltam, hogy meghaltak. Sorolhatnám még a többi részletet is, de a lényeg, hogy nekem úgy tetszett a könyv, ahogy volt, mindenestől.
2013-02-01 21:14:08
Vasas Péter
Szelepcsényi Viktor
Sütő Péter
Vörös Csongor
Tóthné Beskid Odett
Yoda karaktere mindent visz. :)
2012-12-13 19:42:50
Csillagos Csongor
Warag Ferenc
kecskés bálint
Balázs Barnabás
Isó Attila
Hicinger János
Salgó László
Remek.
2012-09-27 11:37:49
Kocsis Ferenc
Kifejezetten élvezetes volt ezt a könyvet olvasni. A történet harmónikus keveréke a Jedi bölcsességeknek, vad csatáknak, börleszk jellegű helyzeteknek és súlyos filozófiai mondanivalóknak, kellemes stílusban összegyúrva és közepesen átsütve az erő sötét oldala által. Különlegessége, hogy az egyik szereplő egy magyar vezetéknevű Jedi, egy Esterhazy ivadék, aki ráadásul kifejezetten gyenge az erőben. Eddig folyton csak nagy erejű Jedikről készültek történetek, épp ideje volt már a tehetségtelenebbekről is szót ejteni. Remélem lesznek még olyan könyvek, amik Scoutról szólnak.
2012-09-01 18:50:39
Hicinger János
Super Zsolt
Fuchs László
Először is egy kis magán vélemény(nem a könyvhöz) ettől a SPOILER szótól futkos a hideg a hátamon ki találta ki és miért kell mindenhova ezt írni :( Na mindegy tehát a könyv maga: A magyarosított nevek nekem sem adták annyira nem tudom ki előtt akart az író tisztelegni netán Joe Eszterhas előtt hmm kitudja...Szerintem elég hamar íródhatott ez a kis regény jó könyvnek rövid más Star Wars könyvek aprócska utalásaira épülő történet a klon háborúk idejéből de persze ez nem jelenti azt,hogy rossz könyv lenne mert nem az ! Remekül mutatja be Yodát,kicsit bepillantást enged Asajj Ventress dolgaiba és persze Dooku gróf múltjába és valóban van pár nem igazán kidolgozott karakter is sajnos a regényben de előfordul és olvastunk már hasonló storykat engem nem zavartak...amúgy amit Wie megálmodott és ott a könyvben nem történik meg tuti a Sithek Bosszújában a templomban fog beteljesedni...Ajánlom minden olyan Star Wars rajongónak aki imádja a klon háborúk alatt játszódó történeteket rengeteg plussz infót lehet kapni !!! És pacsi a Szukitsnak,hogy kiadják őket !!!
2012-07-21 02:24:19
Reményi József
Balogh Botond
Havasi István
Kiváló lett. Az elején lassan indult be, aztán felpörgött. Stewart zseniálisan ábrázolja a karaktereket, mind a filmes hősöket, mind az új karaktereket. Whie és Scout nagyszerű páros. A droidok furák, de nagyszerűen egyediek. Yodából is megkapunk mindent, a bölcset, a harcost és a kissé hóbortos öregembert is. Volt több megható pillanata a könyvnek. A találkozás lett talán a legjobb rész.
2012-07-18 19:12:15
Nagy Mátyás
Hát, hogy is mondjam... Érdekes egy könyv volt, de jó értelemben. Kezdjük Dooku üzenetével. Elég sok SW könyvet olvastam már de ilyen elvont kifejtést még sose ezen univerzumon belül... Aztán ott vannak a nevek: olyan SW-hez nem méltó franciások, meg magyarosok... Az viszont tetszett, hogy az író ennyire bő tudástárral rendelkezik. Nagyon sok mindent tudhattunk meg, ételek, italok, cégek, ezalatt a könyv olvasása alatt a tudástáram legalább kétszeresére bővült. Ráadásul - és ez a legnyomósabb jó dolog -, a párbeszédeknek volt értelmük! A Yoda-Dooku kapcsolat remekül ki lett dolgozva.
Nem tudom, ki ez a Sean Stewart, de remek munkát végzett. Míg a könyv felénél úgy éreztem, ez egy tinikomédia, a kétszázadik oldaltól kezdve vissza is vontam a véleményemet. Remek könyv, mindenképpen legmagasabb pontszám.

5/5
2012-07-16 12:50:10
Vámos Milán
És persze értékelni elfelejtem tehát:5/5.
2012-07-15 22:29:16
Hortobágyi Krisztián
Hicinger János
Oltári.
2012-07-13 12:38:41
zilllosarkany
Top 5 SW könyv, az biztos! 10/10
Eszméletlen jó! Kár, hogy Stewart csak vendégíró :(
2012-07-11 12:20:57
Harkai Hunor
Nagy Jenő
6 éve olvastam angolul, nagyon jó.
2012-07-09 17:50:08
M. György
Kellemes szórakozást nyújtott a könyv, Yoda és Dooku karakterei elviszik a hátukon a teljes könyvet. Jai Maruk és Maks Leem karakterei nekem bejöttek, Scout is újszerű a maga erő érzéketlenségével. A könyv erőssége még az értelmes filozofálás. Ami nagyon nem tetszett, az a rajzfilmsorozathoz hasonló kissé komolytalan tálalás. Ezalatt értem mondjuk a nagy tiszteletlenséget, ahogy a fiatalok Yodával vagy a többi mesterrel beszélnek, vagy a kicsit eltúlzott erőhasználatot (olyan dolgokat tesznek az erővel, melyeket sem ezelőtt sem ezután sehol nem láthattunk, így furcsának hat). A történetben pedig néha voltak, nem is túl ritkán, zavaró bakik, de ezek nem zavarták meg összességében a történetet. A történet tetszett, de a találkozás nagyon rövid. Ettől sokkal többet vártam, itt kellett volna mindkét szálnak kiteljesednie, de ez a jelenet szerintem gyenge lett. Yoda és Dooku miatt kötelező elolvasni!
2015-03-13 21:53:53
Tóth Csaba
Köhler Zoltán
Köhler Zoltán
Jó kis klónháborús könyv.
Ventress szerepeltetése mindig jó ötlet.
A legerősebb jelenet a Yoda-Dooku találkozó volt.
2014-06-12 18:22:58
Nagy Tamás
Annak ellenére hogy tudni lehet a végkimenetelt, nagyon is jó könyv lett. A legjobb utalás mikor Dooku megpillantja Yodat a sötét erőtől áthatva, ez igazán csemege: "Yoda ekkor visszafordult, és Dookunak a torkán akadt a lélegzet. A holomonitorok sivár űrszeleteket és távoli csata-mezőket ábrázoló képei miatt az agg mester arcára fekete és kék foltokkal vegyes, sötét árnyak vetültek, és Yoda egy szörnyű pillanatig úgy nézett ki, mint Darth Sidious. Vagy inkább úgy, mint az a teremtmény, amivé ő maga válhatott volna: egy romlott Yoda, egy Yoda, akinek félelmetes hatalmát a sötét oldallal való kapcsolata végképp elszabadította. Dooku ebben a pillanatban megértette, hogy mekkora ostobaságot csinál: ha Yoda valóban átállna a sötét oldalra, senki sem állhatna ellen neki. Még magát Sidioust is könnyedén elsöpörné".
2014-02-07 11:00:33
Békési József
Kaszian Kálmán
Nem a legjobb, de szórakoztató.
2012-12-28 19:19:40
Dúlás Péter
Németh Péter
Tetszett hogy újra láthattam az első szériában megismert,bohókás,enyhén kattant Yodát is :) tetszett a tanitvány párbaj is meg maga a találkozó is...7,5/10
2012-11-19 14:28:01
Hajós József
Havasi Máté
SPOILERZÓNA!!!

Összességében tetszett, bár többet vártam "a" találkozástól. Sokkal többet. Inkább a két főhős hátteréről tudunk meg többet a könyv során, de ez a párbeszéd nekem nem sok újat mondott. A francia és magyar nevek szerintem sem idevalók. A hangulata viszont ott van.

Ami a következő köteteket illeti:

A HALÁLCSILLAGot még évekkel ezelőtt angolul olvastam. Szerintem remek, bár vannak hibái, talán leginkább az, hogy túl sok szereplővel dolgozik. Ezt leszámítva igazi unikum, már nagyon várom.

A SHADOW GAMES nekem csalódást okozott. Egy krimit akartak kihozni belőle, de útközben elveszett a lényeg. Szerintem unalmas lett. Viszont akárhova nézek, mindenütt más véleményeket olvasok róla, vagyis biztos lesz majd, akinek be fog jönni. Csak épp... ha rajtam múlna, nem ezt adnám ki magyarul.

Az ALLEGIANCE jó darab, amolyan zahnos. Érzelmileg nem ad sokat, de a sztori nekem tetszett. Mara Jade-rajongóknak kötelező. :-)
2012-07-18 15:55:25
Jászkai Péter
Gyigor György
Bene Gábor
Az eleje jól indult, de aztán 5órai teázás lett belőle :( Sötétebb hangulatra számítottam nem pedig meg kérdő jelezhetőségre.
PL: Dooku mondta, hogy Yoda vihet Jediket erre vitt magával 2 Jedit 2 padawant. Plusz 1 színészt és bele sodortak a veszélybe. Nem hittem volna, hogy a Jedik ilyet csinálnak. Ok Ventres közbe szólt. De Duuko ki borult mikor Obivan és Anakin elő került.. Miért? Nem mondta, hogy ők nem jöhetnek. Meg valahogy nem úgy érzem, hogy arról szólna ami az elején van. Duuko csapdát készít Yodáék tudják adna azért neki esélyt de nem is arról beszélgetnek és Yoda sem került csapdába csak a padavanok pff szóval nem érzem jónak inkább gyengébb felé hajlok.
2012-12-30 13:36:04
Laczi Dániel
Pekárik Dávid
Zsupos Tamás
Németh Péter
Miert nem rendelheto jelenleg a konyv?
2015-05-01 11:26:38
zilllosarkany
Igen.
2013-03-10 10:52:18
farkas pál
Tallisibeth Enwandung-Esterhazy (Scout)
ö elméletileg magyar vonatkozású Jedi növendék?
2013-02-10 21:25:06
Németh Péter
plusz hogy ventress is képbe került
2012-11-19 14:36:58
Havasi István
Igen, Scout szerepelni fog még egy később megjelenő SW regényben is.
2012-09-02 12:34:45
Nagy Ádám
Valaki ismer közületek fanatikus Ahsoka rajongót? :D Lenne egy ajánlatom a számára.
2012-07-31 18:21:02
Havasi István
Lehet, hogy akkor kötelezte őket erre a jogtulaj, most meg elzárkózik ettől.
2012-07-26 12:37:41
Umbráth László
De hogy lehetett anno,hogy az x-szárnyúak sorozatban és a feketekard trilógiában volt szereplő lista?
2012-07-26 11:10:55
Havasi István
Szerintem nem véletlenül nincs szereplő lista a könyvek elején. Nyilván a jogtulaj nem engedi.
2012-07-24 13:27:27
Fuchs László
Kedves Máté köszönöm tisztában voltam a szó jelentésével ! De ettől még nagyon kivagyok rá ! De azért tényleg köszi ! Ja és Szukits Bros. kérlek szépen vegyétek már le ezt a regisztráció nélkül is lehet vásárolni dolgot PLEASE mert always feldobja és már áhhhh...
2012-07-24 00:39:40
Umbráth László
Támogatom a felszólalást!
2012-07-23 18:32:06
Havasi Máté
Laci, a SPOILER azt jelenti, hogy a szöveg tartalmazhat utalásokat a könyv részleteire, vagyis aki eddig nem olvasta, az ilyen módon megjelölt bejegyzést hagyja ki, mert oda a meglepetés. Ennyi. Én is utálom, kéne rá magyar szó, mert amúgy csak körülírni lehet.

István, nem a Mindorról van szó, a Shadow Games-t olvastam el.

Kedves Kiadó!
Régi vesszőparipám: kérlek, tegyétek be a könyvek kronológiai sorrendjét az új kötetekbe. Egy oldal az egész, de az újabb rajongóknak nagy segítség. És a szereplők listája és rövid jellemzése sem véletlenül van benne az angol eredetikben. A Végzetes szövetség az egyik legjobb példa rá, de a Halálcsillagban is SOK a karakter.
2012-07-23 17:26:54
Kasza István
Havasi Máté:SHADOW GAMES? nem Star Wars: Luke Skywalker és a Mindor könyvről beszéltél?
2012-07-20 19:15:25
Umbráth László
Spoiler!!!
Befejeztem a könyvet! Yoda és Dooku karaktere tényleg nagyon jól megírta az író, mintha ők lettek volna. A jedi tanítványoknak a vége felé nem sok értelmük volt. Amilyen erősen kezdett Scout azaz Eszterházy Tarzsi annyira nagyon visszaesett a végére ( legalább valami szorító zsibbasztófogásos Ventress vagy Málrő uraságos harcban reménykedtem )A két robottól többet vártam, ha már csúcsmodellek és egyediek! maruknak és Leemnek meg semmi értelme nem volt! Dooku és Yoda miatt 5/4 és nem 5/3
2012-07-17 18:12:00
Vámos Milán
Tényleg a gonosz utvesztőjében volt...na mindegy magára a mondatra emlékeztem.Remek könyv volt ,a végén lévő találkozó pedig nagyon érdekes lett de ennél töbett nem is akarok mondani,tényleg jó lett mindenkinek ajánlom,csak igy tovább!Ami a TCW-t illeti én nem igazán tartom SW-nek azt a sorozatot nagyon gyerekes de ami a legjobban zavar az Ashoka ugyértem a sithek bosszújában megemlítik hogy Anakin csak a háború utlsó évében lett lovag szerintem nem kellet volna az a sorozat persze ez "biznisz".De ha már minden áron akartak méirt nem lehetett valami olyat amiben Anakinak nincs tanítványa...na mindegy a könyv jó volt és ez a lényeg kiváncsi leszek a Lukosra !
2012-07-15 22:27:35
Nagy Mátyás
A Vjun bolygó nem volt akkoriban nagy újdonság. A Jedi Academy-ben ott kell teljesítenünk egy rahedli küldetést. Ott van Vadernek valami palotája... Ami lehet, hogy a könyvben szereplő Chäteau Malreux?
Én úgy hallottam, a TCW NEM EU.
2012-07-15 11:10:54
Havasi István
A gubancot még külföldön sem oldották meg. Amikor elindult 2008-ban a TCW, már akkor nyilvánvalóvá vált, hogy szinte az összes Klónok Háborúja regény és képregény kronológiája fel fog borulni. Ezt a mai napig nem hozták helyre, létezik egy ígéret, mely szerint 1-2 éven belül az összes Clone Wars esemény új kronológiát kap. Az előzetes hírek szerint az eddigi Clone Wars művek 90%-át a háború első évébe fogják tolni. Ez a könyv régebben közelebb játszódott a Sith-ek bosszújához, viszont a későbbiekben inkább A klónok támadásához fog közelíteni. Tehát a Külső Űr elé kell helyezni időben.
2012-07-15 10:04:49
Umbráth László
SPOILER!!!

Ezt a könyvet hova tegyem kronológiailag? Mert elvileg a külső űr és a gonosz labirintusa között foglalja a helyet,DE itt még Anakin padawan, de a külső űrben már jedimester ashokával! Valaki oldja meg nekem ezt a gubancot!!!!
2012-07-14 22:20:38
Umbráth László
Amúgy sose mesélték töri órán, hogy a Vjun francia gyarmat volt:P
2012-07-14 21:18:59
Umbráth László
Azt hittem csak vicceltetek és tényleg van Baljos Arnjak :S Csak azért nem tudtam mert még nem jött ki Yuuhzan Vong könyv:P De még minden megeshetik :D
2012-07-14 21:18:16
Nagy Mátyás
Ja pl.ott van a Lidérc osztagból és az NJO-ból Baljos Arnjak.
2012-07-14 17:17:25
Havasi István
Nem egyedi eset.
2012-07-13 17:14:25
Umbráth László
Esterhazy? Magyarok az űrben? :P
2012-07-13 13:58:36
Fuchs László
Igazad van barátom valóban nem a Sithek bosszújában nyomja el a mondatott...bár maga a story nem áll messze a 3. rész cselekményétől de valóban a Gonosz útvesztője a mondat hordozó ! Köszönöm a helyre igazítást !
2012-07-13 03:21:37
Timár Tamás
Fuchs László, az említett mondat a Gonosz útvesztőjében van. :-)
2012-07-10 12:56:10
zilllosarkany
Novemberben.
2012-07-08 14:35:00
Komporaly Gergo
Mikor jön ki a death star?Vagy mikor lesz előrendelhető?
2012-07-08 12:34:10
Vámos Milán
Nekem is megjöt már tegnap el is kezdtem
én is emlékszem arra a részre a sithek bosszújából egész érdekes eddig remélem jó lesz az egész.
2012-07-07 10:54:23
Fuchs László
Meg is jött köszönöm már rajta vagyok !!!
Amúgy a sithek bosszúja regény változatában van egy aprócska mondat !
Miszerint Dooku megemlíti a Vjunt,hogy Joda ott azt mondja neki,hogy magamban hordozom a sötétséget...kiváncsi vagyok !
2012-07-07 00:03:51
Havasi István
Igen.
2012-06-29 18:09:16
Umbráth László
Ebben a könyvben még él Asajj Ventress?
2012-06-29 15:12:46
zilllosarkany
Umbráth László:

Ez a könyv nem azért lesz jó, mert nem tudjuk, hogy mi a végkifejlet, hanem a sok érdekesség, kiegészítő miatt. Persze a végén a Vjuni találkozó nagyon jó lesz, de elég egyértelmű a végkifejlet.
2012-06-28 10:53:45
Havasi István
Várom én is. Elég kevés CW könyv jelent meg magyarul.
2012-06-27 13:30:20
Umbráth László
Úgy izgulok! Vajon sikerülni fog-e a békekötés?
2012-06-26 12:07:39
Havasi István
Én is remélem, hogy a Lost Tribe of the Sith kiadása megoldható lesz nálunk.
2012-06-20 19:07:56
Mester Hunor
Az e-bookos könyvekből most állt össze a Lost Tribe of the Sith papír kiadása külföldön, na azt még szívesen olvasnám...
SPOILER: (főleg hogy zseniális húzás volt a külföldi kiadótól egy nagyobb keretet adni a SW könyveknek - a Crosscurrenthez és a Fate of the Jedi-hoz is zseniálisan csatlakozik)
2012-06-19 14:46:45
Havasi István
Az e-book-os történetek kinyomtatott formában való megjelenése nem valószínű. Már a kiadó is próbálkozott ezzel.

Warcraft, Starcraft, Diablo. Szeretnék folytatni, de jogtulajjal csiga tempóban halad az egyezkedés. Remélték, hogy már most tavasszal megegyezhetnek, de a jogtulaj a következő tárgyalási fordulót őszre halasztotta. Sajnos már csak akkor láthatjuk meg mi történik. Idén már nem lesz belőle megjelenés. A Resident Evil és Battletech terén már biztatóbba helyzet, tárgyalásban vannak, de még itt sincs egyezség.

Az NJO-val kapcsolatban nekem is eszembe jutott már ez a darabolt megoldás. De ez nem tőlünk, de még csak nem is a kiadótól, hanem a jogtulajtól függ. Lehet, hogy amit Csehországban, vagy máshol engedélyezett, az nálunk nem fogja engedélyezni.
Példának okáért ott van a Hórusz Eretnekség esete. Hamarosan indítják a sorozatot. Az eredeti terv az volt hogy e mellett még rövedebb sorozatok is futnának, első körben a Ravenor. Jelenleg úgy tűnik, hogy ez nem fog menni. Jövőre nem tudják elkezdeni a Ravenort.
2012-06-17 19:11:02
Tóth Attila
Úgy látom muszáj leszek tisztázni magam.Még egyszer ismétlem semmi gondom nincs a TOR vagy a CW regényekkel.A klónháborús sztoikat még olvasom is.TOR-t valószínűleg soha nem fogok olvasni,mivel egyszerűen nem érdekel.De egy szóval sem mondtam,hogy ne jelenjenek meg TOR regények.Miért kellett volna,hiszen ez a korszak is része a SW világának.Még akkor is,ha engem finoman szólva hidegen hagy.
Felvázoltam a NJO megjelenésének lehetséges megoldását.Évente 3 NJO és mellette 4 más korszakban játszódó történet.6 év alatt simán meg lehet oldani.Bízom benne,hogy kiadó megtalálja módját,hogy a sorozat nálunk is megjelenhessen.
2012-06-17 17:34:25
Jászkai Péter
Ismét egy kis félreértés. Nem e-book formátumban való megjelenésre gondoltam, hanem az eddig e-bookként megjelent novellák, kisregények könyv formátumú kiadására. Egy-egy angol regény mellé a könyv végén bónuszként hozzá csaptak egy e-bookos sztorit. pl. Boba Fett, a practical man, Recovery, A forest apart, Ylesia, stb.
Ezek együttes, gyűjteményes kiadása nem lenne rossz, vagy amennyiben nagyon szorosan kapcsolódik egy regényhez az adott novella, akkor ahhoz hozzá illesztve, mint az angol-amerikai kiadáshoz. Persze valószínűleg ez (is) álom marad, sajnos.
Rosszmagam az olvasnivalóval szemben eléggé konzervatív vagyok, CSAK kizárólag könyv formátum, semmi egyéb. Kézzel fogható gyönyörűség legyen, erős kifejezéssel élve, undorodom a digitális formátumtól.

Telhetetlennek tűnhetek, de azért örülök annak, hogy jelenik meg egyáltalán Star Wars magyar nyelven, csak hát az álmok ugyebár...

A másik kedvenc a Warhammer + WH40k is csordogál, így mindig van mit olvasni. Sajna az Alien, Predator sorozat végére ért, ha minden igaz akkor Star Trek és Terminátor nem fog megjelenni több, így e három regény folyammal kell beérnem. (szerencsére persze vannak egyéb kiadók is, amik szintén nyomnak kedvenceket - Forgotten R., Dragonlance, Koontz, KIng stb.)

Tisztelt Havas István,
tudsz arról valamit, hogy a kiadó tervez-e valamit a Warcraft világával kapcsolatban. Egyszer talán szavazás is volt róla, hogy milyen sorozatokat olvasnánk szívesen és ott szerepelt a választhatók között?. Vagy esetleg valami más sorozat, világ szerepel-e a távlati tervekben?
Köszi az infót!
2012-06-17 14:02:02
Havasi István
Akkor szerintem maradjunk annyiban, hogy örüljünk a széles választéknak és az évi 6-7 könyvnek. (Reméljük, hogy ez a jövőben is tartható lesz.) Aztán majd ha közeledik évek múlva az újabb szerződéskötés ideje, akkor majd az olvasók ismét ajánlgathatnak a kiadónak, vagy éppen szavazhatnak. Még az is lehet, hogy lesz NJO is.
Az igaz, hogy több tucat oka lehet annak, hogy folyamatosan növekedik a könyvek ára. Alacsony példányszám, növekvő jogdíj, növekvő járulékos költségek. Azt, hogy a Régi Köztársaság regényei fogynak a legjobban sem én találtam ki, hanem a kiadótól tudom.
Én azt nem szavaztatnám meg az olvasókkal, hogy mennyi könyvet bírnak el egy évben, mert a mai instabil gazdasági helyzetben könnyen lehet, hogy a szavazó adott időben még arra voksol, hogy szívesen vásárolna és tudna is vásárolni évente 10-12 könyvet, aztán fél vagy 1 év múlva derülne ki számára, hogy fele ennyit is alig bír el.
Az e-book-os lehetőség szerintem nem reális. Nemrég olvastam könyvkiadási szakmában járatos embertől egy cikket, amelyben leírta, hogy az e-book-nak ebben az országban egy jó darabig nem lesz jövője, mert sokáig nem tudják megteremteni a szükséges technikai és jogi feltételeket.
2012-06-17 13:37:54
Jászkai Péter
Kissé félreértettél, mert nem arról van szó, hogy csak kizárólag az Endor utáni idők érdekelnek. Igazából a Sithek Bosszúja utáni időszak a fő kedvenc. Szeretem a Klónos periódusokat is. Legkevésbé érdekelnek a 3000 évvel korábban zajló események, de ez nem azt jelenti, hogy nem olvasok szívesen róluk. Csak annyi, hogy van favoritom, mint sok más embernek. A Jedik gyermekeivel jól beletaláltál, mert az a leggyengébb E6 utáni könyv, de a Callista szál sem igazán tetszett. A Jedi-növendék meg annyiból érdekes, hogy igazából ifjúsági regény, így én nem igazán tudtam élvezni az "írásmódját", de nem venném zokon, ha megjelenhetne az is.
Egy másik könyvel kapcsolatban írtam pont ma, hogy amíg nem olvastam, honnan tudnám, hogy milyen. Nem fogok kizárólag más véleménye alapján válogatni, megveszem mindet és olvasás után kiderül, hogy jó volt-e vagy sem. De nyílván jobb olyat megvásárolni, ami eleve jobban érdekel, ez egyértelmű.
A baj az, hogy mi olvasók nem látunk bele, hogy milyen az eladási statisztika, miért emelkedik minden egyes új regény ára (3300, 3400, 3500 Ft) vajon nem megy annyira s így lehet csak tartani, vagy a kiadó többet szeretne fogni rajtunk. Ezt csak Ők tudják. Manapság eleve kevesen vesznek könyvet, pláne réteg műfajokból. Én havi 5-6 SW könyvet simán megvennék, de nem mindenki ilyen szerencsés, vagy ilyen hozzáállású.
Mindenesetre megszavaztatnám azt is, hogy az olvasók mennyi könyvet bírnának és milyen megjelenési eloszlásban. Havi, két havi stb. Evidens, hogy az jár jól, aki pöpecül olvas angolul, mert pl. én 1500 ft áron szerzem be a SW regényeket, csak azért, hogy meg legyen az összes, ami Star Wars.
Érdekes lenne még, hogy nem-e lehetne megoldani azt, hogy az e-book formában megjelent kisregények, novellák kiadásra kerüljenek egyszer, akár egy kötetben, akár egyes regényekhez hozzácsapva bónuszként, mint az angol kiadásoknál is szokott lenni. A nekem meglévő Knight Errantban pl. pár oldal képregény van. Idősíktól függetlenül lehetne egy frankó kis antológia, vagy gyűjteményes könyv.

2012-06-17 13:08:22
Havasi István
Figyelj, szívesen olvasnáFm a Tatooine Ghost-ot és Scourge-ot is például. Vagy az említett NJO-ból a Traitort-t, a Star by Star-t, vagy Luceno és Salvatore írásait A Fate of the Jedi egy nagyon szuper történeti szállal rendelkezik, ami nagyon tetszik. Egyébként biztos vagyok benne, hogy akik nem szerezik ezt a "nagy Sith-mániát" azok teljesen elégedetlenek lesznek a Legacy of the Force.szal és a Fate of the Jedivel. Sőt miután ki fog derülni, hogy mi is állt a Vongok Háborúja hátterében, szerintem már azt se fogják szeretni. De én szeretem a Sith-eket is a Jedik, a fejvadászok és a Lázadók mellett.
2006-ban és 2007-ben még nagyon akartam én is az NJO és társai kiadását. Időközben viszont megismerkedtem a magyar piac szűk realitásaival. És van arra is reális esély, hogy az NJO és társai mellett semmi más, vagy alig valami jelenhet meg. Ha nem lehet megoldani, hogy más korokból is jöjjenek regények az NJO és társai mellett, akkor ilyen áron szerintem nem kellenek ezek a szériák. Az én kedvenc hosszú sorozatom a Jedi-növendék volt. Mégse ajánlottam soha a kiadónak, hogy adják ki, mert tudtam, hogy mi lehet az ára, ha ezt a sorozatot be akarják fejezni. Sőt, ha terveznék a Jedi-növendék kiadását én lennék az első, aki tiltakozna, pedig a kedvencem. Miért tiltakoznék? Mert más korszakból is akarok olvasni. Ez a kiadási tervezet, amit a kiadó követ jelenleg nagyon jó, hisz mindenkinek kedvez, mindenki kap valamit, amit szeret. De mindenki nem lehet egyformán boldog. Jelenleg több, mint 60-70 regény van, ami nem jelent meg, ha csak a felnőtt regényeket nézem. Ebből talán csak a fele vagy a negyede jelenik meg magyarul, hisz Amerikában is folyamatosan jönnek könyvek.
Ha egyszer nem érdekel egyeseket a Régi Köztársaság, akkor minek ezek az emberek minek veszik meg? Minek olvassák el? Talán ők szeretnek olyan könyveket olvasni, amik nem tetszenek? Hambly Jedik gyermekei című borzadálya eléggé elvette a kedvemet, hogy minden ÚK vs Birodalmi Maradvány könyvet megvegyek, vagy elolvassak. Ezért szelektáltam, és csak az érdemeseket vettem meg.
Sajnálom, hogy egyeseknél a SW szinte csak az Endor utáni időkből, vagy acsak a klasszikus időkből áll, csak sajnálni tudom őket, hogy nem képesek nyitni más korok felé is. Azt még jobban sajnálom, hogy nem látják át a magyar piac szűkös realitásait.
De majd pár év múlva szerintem úgy is lesz szavazás és akkor el lehet majd dönteni, hogy maradjon-e ez a változatos képet sugározó kiadási stratégia, vagy legyen egysíkúbb egy kicsit.
2012-06-17 12:33:07
Jászkai Péter
Havasi István

Minden hozzászólásodból süt, hogy az Endor utáni idők és az NJO ellen vagy, bármennyire is írod, hogy ott is vannak jó regények. Engem egyáltalán nem érdekel, hogy milyen értékeléseket kap külföldön egy-egy könyv. Az általad említett magyarul kiadott regények bizony elég gyengék voltak véleményem szerint. Személy szerint a Bane trilógiát is csak szenvedve olvastam végig,és csak a SW univerzum iránti 30 éves vonzalmam miatt adtam rá 3 csillagot. Nyilván nagyon kevés regény fog napvilágot látni az Endor utáni időkből és az NJO előttről. A Legacy, Dark Nest, Fate sorozatokat és a Millenium Falcont szerintem nem érdemes kiadni az NJO nélkül. Akkor marad a Riptide, Crosscurrent, ami elvileg tervbe van véve ugyebár. Az NJO előtti időszakból marad tehát a Tatooine Ghost, a 3 hiányzó X-wing, a két novellás kötet. Ennyi. Szerencsére a New Hope környékén azért írnak mostanában is regényeket. Ahogyan kifejtetted most majd egyre jobban ömleni fog a Régi időkről szóló történetek. Elolvasom ezeket is, csak közel sem érdekel annyira, mint az amit már lassan 20 éve várok magyarul!
Sajnos a kiadással kapcsolatos üzleti érveiddel teljesen egyet kell, hogy értsek. Csak nem tetszik és nem csak nekem úgy látom. Ez van. Megveszem, amit kiadnak.
2012-06-17 11:50:56
Havasi István
Zillo-val értek egyet. A Knight Errant igen is jó. Honnan lehet tudni? Más helyeken sokkal jobb értékelést kapott, mint az említett goodreads-en. Le kéne szállni már erről a goodreads-ről, nem csak ezen az egy helyen értékelik a könyveket. A másik dolog. J. J. Miller nevét a magyar olvasók ismerhetik a magyarul is megjelent Régi Köztársaság Lovagjai képregényekből. 2007-től éveken át ment ez a képregénysorozat magyarul, és sokan szerették. Nem váltották le, mint mondjuk a Hagyatékot néhanapján.
Millerről a magyar olvasók innen tudhatják, hogy minőségi sztorikat ír. Vannak olyan helyek, ahol lepontozzák a könyveket, vannak ahol meg nagyon dicsérik őket. Sokszor a magyar olvasók véleménye is nagyon eltérhet a külföldi véleményektől. Pl. Halálosztag. Külföldön sok helyen lehúzták, mégis a magyar olvasó közönség jó része elégedett volt a könyvvel, hisz elérte a 4-es átlagot. A Tomboló Erőt is sok helyen lehúzták, nálunk megkapta az 5-öst. A Végzetes szövetséget is egyes helyeken lehúzták, megkapta az 5-öst. Az Én, a Jedit külföldön agyba-főbe dicsérik, nálunk mégse tudta elérni az 5-öst. Ebből is látszik, hogy a véleméynek mindenhol különbözőek.
És miért célszerű kiadni a TOR könyvek közül mindent, vagy majdnem mindent? A pénz miatt. A 2010-2011 között megjelent Bane trilógia nagy siker volt. Idén a TOR könyvek fogynak a legjobban. Hiába pontozták le egyes helyeken a Végzetes szövetséget viszik, mint a cukrot. De ott van pl. a Revan könyv, amit szintén sokan lepontoztak, mégis Amerikában jobban fogyott, mint sok más SW könyv. És akkor ott van indoknak még, hogy a TOR aktuális és kevés könyv van belőle, így mindent ki lehet adni. A CW könyvek közül miért célszerű minél többet kiadni? Mert aktuális a TCW animációs sorozat miatt, sok fiatal ahogy régebben a klasszikus trilógián, később a prequel-en nőtt fel, most a TCW-n nőnek fel. Ezen új fiatalok számára a SW már inkább Anakin, Obi-van és klónok fogják jelenteni, mint mondjuk régebben sokak számára Luke, Leia és Han volt. Ezen új fiatal réteg a jövőben is nagyszerű potenciális vásárló tömeg lesz, egy idő után többem lesznek ők, meg az elfogadóbb természetű emberek, mint azok, aki csak Luke, Leia, Hant akarnak olvasni. Vagy akár ott van aktualitásként a Sith-ek bosszúja és az Új Remény közötti korszak is, amely majd az élőszereplős TV sorozat miatt lesz aktuális. De az EU nyit végre valahára a Lázadás hőskora felé is. De vannak az Endor utáni időszakból is érdekes könyvek, pl: Tatooine Ghost, Scourge, Kemp könyvei.
Lehet, hogy Csehországban meg lehetett oldani az NJO kiadását. De Magyarország más ország és könnyen meglehet, hogy nálunk nem lehet megoldani.
2012-06-17 11:19:23
Umbráth László
Kedves Ifj. Szilágyi Zsolt! Az oldal neve Star Wars rajongók a facebookon!
Akinek van kedve csatlakozni eme csoporthoz, szívesen várjuk!
2012-06-16 22:27:27
Umbráth László
Miért van az, hogy régen kiadták a gyengébb regényeket is pl: Lando Calrissian trilógia,Az Álmok bolygója stb. Senki nem nézte vagy pontozta, egyszerüen ki lett adva.
2012-06-16 22:03:48
Tóth Attila
Érdekes,hogy állandóan a magyarázatokat keresitek.Honnan tudjátok,hogy jó?Gondolom nem olvastátok.Nem megy a fejembe,hogy ha TOR az kizárólag jó regény lehet.Az értékelések számából ítélve,a Knight Errant nem lehet túl népszerű regény.
http://www.goodreads.com/book/show/8323122-knight-errant
Az 5 hónappal később megjelent regényt is jóval többen értékelték,olvasták.
http://www.goodreads.com/book/show/7911068-conviction
Félre ne értsetek,semmi gondom a TOR korszakkal.Csak zavar,hogy állandóan az egekig dicséritek,máshol meg alaposan lepontozzák.Ráadásul goodreids könyves portálon jóval többen értékelik a könyveket.Magam is azt mondom nem kell mindennek megjelenni,de ez ne csak az Endor utáni regényekre vonatkozzon.Akad CW és a TOR korszakból is közepes vagy gyenge regény.
2012-06-16 20:25:11
zilllosarkany
Tóth Attila: pedig azok a Red Harvest kivételével mind jönnek ;) A Knight Errant pedig nagyon jó :D Szerintem csak azok pontozzák le, akik szerint jedi csakis férfi lehet :O
2012-06-16 17:12:46
Tóth Attila
Dark Nest:
http://www.goodreads.com/series/40668-star-wars-dark-nest
Elég gyenge.

Én sem szeretném,ha 1-2 év alatt megjelenne.5-6 év lenne az ideális.
2012-06-15 19:44:33
Komporaly Gergo
ne érts félre, tényleg mindent elolvasok és szerintem is el lehetne kezdeni a nagyobb sorozatokat, viszont lassan kellene őket kiadni, hogy más könyvek is kerüljenek a kezünkbe.(LASSAN)
2012-06-15 19:27:52
Tóth Attila
Tiszteletben tartom a véleményed,de olyan mintha elbeszélnénk egymás mellett. :)
Igazából gond csak az NJO sorozattal van,mivel 19 regény tényleg elég soknak tűnik.Szerintem 5-6 év alatt meg lehet oldani.Mellette kijöhetne évente 3-4 más korszakokban játszódó regény.Egy szóval sem állítottam,hogy ne jöjjenek.
A Legacy of the Force és a Fate of the Jedi nem jelenthet problémát.
Ami a lepontozást illeti:a goodreads egy mértékadó könyves portál.
Darth Plagueis:
http://www.goodreads.com/book/show/11099729-star-wars
2012-06-15 19:23:31
Komporaly Gergo
Engem nagyon érdekel a knight errant a darth plaqueis és a shadow games én sem értem mér' huzzák le ennyire.Én mindent elolvasok ami star wars akármi,akárki van a középpontban.
2012-06-15 19:22:06
Havasi István
Elég érdekesen lepontozták a Shadow Games-t, a Knight Errant-ot, Cloak of Deception-t például. Más helyeken az olvasók sokkal jobb véleménnyel voltak róla. Egyes helyeken nem egyszer olvastam például, hogy a Knight Errant-ot, vagy a Darth Plagueis-t minden idők legjobb SW könyveiként tartják számon. Más helyeken a Legacy of the Force-t és a Fate of the Jedi-t pedig nagyon lehúzták, sokszor indokolatlanul. Ízlések és pofonok. Mindenhol más az olvasók ízlése.
A kiadó eddig sem zárta ki az Endor utáni könyveket. Most is például augusztusban pont egy ilyen könyv jön. A Crosscurrent és a Riptide is Endor után játszódik. Úgy néz ki a kiadó nagyon szépen fenntartja az egyensúlyt és minden korszakból válogat. Ez így helyénvaló, hiszen ha már egyszer úgy sem jelenhet meg miden magyarul, akkor adjunk esélyt más korok regényeinek is. A 90-es években szinte kizárólag Endor utáni könyvek jöttek, mert akkor nem igazán volt sok választás. Az elmúlt 10 évben viszont kinyíltak a galaxis kapui.
Láthatod, hogy Endor utáni regények is jöttek és jönnek is magyarul a jövőben nincs kizárva ez a korszak, csak le van limitálva.
Feltetted a kérdést, hogy csak Endor előtti regények jöhetnek-e? Tételezzük fel, hogy belemegy a kiadó az NJO- Dark Nest- Legacy of the Force - Fate of the Jedi vonulatba. Ebben az esetben én meg azt kérdést tehetném fel, hogy csak Endor utáni regények jöhetnek?
Szerintem adjuk meg az esélyt azoknak az olvasóknak is, akik más korszakokból szeretnének olvasni.
2012-06-15 19:06:36
Tóth Attila
Akad pár gyengébb regény,melyeket szerintem nem érdemes kiadni.
http://www.goodreads.com/book/show/8325092-red-harvest
http://www.goodreads.com/book/show/9993620-shadow-games
http://www.goodreads.com/book/show/387506.Star_Wars
http://www.goodreads.com/book/show/8323122-knight-errant
Ez a sorozat sem túl meggyőző.
http://www.goodreads.com/series/43311-star-wars-coruscant-nights
Persze jönni fognak új megjelenések is.De miért ne lehetne ezeket a regényeket fokozatosan kiadni?Most komolyan csak Endor előtti regények jöhetnek?Kizárunk kb. 40 regényt?Főleg,hogy egész jó értékeléseket kaptak.
http://www.goodreads.com/series/40468-star-wars-legacy-of-the-force
http://www.goodreads.com/series/46087-star-wars-fate-of-the-jedi
http://www.goodreads.com/series/42022-star-wars-the-new-jedi-order
Mondjuk tény,hogy az NJO regények között akad pár gyengébb is.A Végzetes szövetség értékelésének a szintjét mind eléri.
2012-06-15 18:25:53
ifj. Szilágyi Zsolt
Az előbb azt írtam majdnem, hogy Szar Trek. :XD Bocsánat érte, ha valakit megsértettem volna, de ezt-mármint csak ennek a majdnem-botlásnak a sztoriját-szigorúan poénból nem lehetett kihagyni! :XD
2012-06-15 18:14:16
ifj. Szilágyi Zsolt
A Szukits Facebookos oldalának üzenőfalán van egy hír linkelve a legutóbbi Star Trek könyvről, és az alatt pont rákérdeztem arra, hogy mi lesz a következő megjelenő SW könyv címe, vagyis ott megtaláltok, jelöljetek be nyugodtan!
2012-06-15 18:12:06
ifj. Szilágyi Zsolt
Sziasztok!

Kedves Umbráth László és ifjabb Balázs Bence!Milyen elnevezés alatt szervezitek a találkozót, mi a neve annak a bizonyos Facebookos oldalnak?Szeretnék csatlakozni! :-) ;-) Előre is köszönöm a választ! :-))) ;-)
2012-06-15 17:53:28
Havasi István
Persze, hogy megjelenhetne a jelen állás szerint évi 3-4 NJO mellett más SW, ha le tudják tárgyalni a jogtulajjal.
Viszont minden SW könyv nem fog megjelenni magyarul, lesz ami soha nem jelenik meg nálunk. Tételezzük fel, hogy belekezdenek az NJO-ba, és e mellett még más aktuális újdonságok, vagy egyéb egy részes regények is megjelennek mellette. Haladunk előre az időben, megy az NJO, mennek más könyvek is. Viszont, mivel Amerikában is folyamatosan jönnek újabb és újabb regények, ezért fizikai képtelenség, hogy nálunk minden megjelenjen, lesz, ami kimarad.
2012-06-15 17:22:22
Tóth Attila
Nem értem miért ne jelenhetne meg évi 3-4 NJO mellett más SW.Szerintem a kiadónak nem jelentene gondot évente 7 SW könyv.
2012-06-15 16:57:23
Havasi István
Az viszont biztos, hogy ha megjelenik az NJO, akkor sok más SW könyv nem fog megjelenni magyarul soha. Mindennek ára van. A magyar piac kicsi piac, nem jelenhet meg minden. A kérdés az, hogy mi maradjon ki? Például Zahn új regényei, a Tatooine Ghost, a Scourge, a Tales novelláskötetek...? A magyar olvasók el tudnának fogadni egy ilyen kompromisszumot?
2012-06-15 10:05:57
Tóth Attila
Nézd lehet keresni a hibát,én mégis azt mondom,meg lehet oldani. :)
2012-06-14 21:08:04
Havasi István
Akkor ez a gond, túl sok mindenbe kezdtek bele egyszerre.
2012-06-14 21:02:25
Tóth Attila
Szerintem nem az a gond,mivel tavaly elkezdték a Republic Commando-t.Ha jól számoltam,az NJO mellett 13 könyvet adtak ki.Idén még csak két NJO,de mivel évente 6-8 adnak ki,gondolom még jön több is.
2012-06-14 20:56:49
Havasi István
Így legyen! Reméljük, hogy meg lehet oldani egyszer a hosszú sorozatok kiadását is. Érdekelne, hogy Csehországban pontosan hány könyvet tudtak kiadni az NJO mellett. Az elég aggasztó, hogy például a Bane trilógiát nem tudták befejezni az NJO miatt.
2012-06-14 20:49:19
Tóth Attila
Rendben nincs túl sok különbség.
Én magam az NJO várom.Tudok rá példát,hogy megoldották a kiadását.Csehországban évi 6-8 SW jelenik meg.Az NJO-t 2008-ban kezdték,és idén fogják befejezni.A sorozat mellett megjelentek más SW regények is,mint Pl. A Pusztítás Útja stb.Igaz még 2009-ben,a folytatások azóta sem.Úgyhogy simán meglehet oldani hosszú sorozatok megjelenését is. :)
2012-06-14 20:41:09
Havasi István
Én elhiszem, hogy jó az Apocalypse, határozottan tetszettek Denning merész állításai.
Egyébként ha jól láttam a két könyv értékelése között nincs túl sok különbség.
2012-06-14 20:28:21
Tóth Attila
Havasi István:
Nem is olyan rossz az Apkalypse. :)
http://www.goodreads.com/book/show/6100859-apocalypse
A Végzetes szövetségnél lényegesen jobb értékelést kapott.
http://www.goodreads.com/book/show/7493770-fatal-alliance
2012-06-14 20:20:34
Havasi István
Igen, nyilvánvaló, hogy a hosszabb idő miatt több könyv foglalkozik a Skywalker-Solo családdal. De úgy vettem észre, hogy lassan már túl sok könyv foglalkozott velük, még azután is, hogy kinyíltak a Galaxis kapui és más korszakokban is lehetett volna írni. Végig lehet nézni, hogy milyenek voltak a New Jedi Order, Dark Nest, Legacy of the Force, Fate of the Jedi sorozataira a nemzetközi reakciók. Néha elképedve döbbentem meg azon, hogy egyesek mennyire lehúzzák ezeket a szériákat. Sokaknak volt problémája például a Vongokkal, melyeket "starwarstalannak", másoltnak éreztek. Sokan úgy érezték, hogy kiölték a Star Wars érzést ezekből a sorozatokból. A Legacy of the Force-szal és a Fate of the Jedivel is sokan elégedetlenek voltak. Az előbbi sorozattal az volt a problémája az olvasóközönségnek, hogy egy bizonyos szereplő sorsa egy az egyben ugyanaz, mint a nagyapjá, másolják a prequel-t clssic szereplőinek köntösében, vagy hogy visszatértek a sablonokhoz. A Fate-nél pedig sokan amiatt nyavalyogtak, hogy már túlságosan elmegy a fantasy irányába. Például az Amerikában nemrég megjelent Apocalypse is nagyon sok mindenkinél kivágta a biztosítékot merész és ötletes mondanivalója miatt. Aki unja már ezt a Sith mániát nem hiszem, hogy szívesen olvasná a Legacy of the Force és Fate of the Jedi sorozatokat, mert ezekben bizony már ebbe az irányba mentek el. Én nem tapasztalom azt, hogy minden idősebb rajongó jobban kedvelné az alap trilógia környéki dolgokat.
A magyarul meg nem jelent Jedi visszatér utáni könyvekkel kapcsolatos negatív vélemények jó résével nem értek egyet. Jó ötlet volt behozni a Vongokat és a Killikiket, jó ütlet volt, hogy drámai válozások elé állították a hősöket, jó volt, hogy elmentek a fantasy irányába és jó ötletnek tartom, hogy a Sith-eket is jobban beleszőtték a jövő eseményeibe. Ami rossz volt, hogy mindezeket feleslegesen túl hosszúra nyújtották, rövidebb sorozatokban kellett volna gondolkodni. A másik ami rossz volt, hogy inkább az ifjabb generációt tépázták meg, a klasszikus hősökhöz nem mertek nagyon hozzányúlni, túl sokat szerepeltették a klasszikus hősöket, már rég nyugdíjba, vagy a sírba kellett volna küldeni őket. Nem véletlen, hogy Timothy Zahn is elhatárolódott már ettől a korszaktól. Akart még írni regényt a Jedi visszatér utáni időkből, de egyelőre lemondta, mert a jövőben történt események hatására elment a kedve tőle.
2012-06-14 19:16:33
Jászkai Péter
Akkor kezdjük azzal, hogy nyilván több regény foglalkozik a Skywalker családdal, hiszen több, mint 30 éve kezdődött a sorozat, míg az EP1. előtti események alig több, mint tíz éve kerültek előtérbe. Folytassuk azzal, hogy a magyar olvasók magyarul Luke és Han utódairól gyakorlatilag semmit sem olvashattak (már amiben Ők a főbb szereplők!)
Én személy szerint fárasztónak találom ezt a nagy Sith mániát, pláne az ilyen csillagromboló megállító, egyik kezével rankor nyaktörő, másik kezével lépegető összeroppantó tanítványokat. A Tomboló Erő videójátékos felépítése meg egyenesen borzalmas volt, ha tetszik a többségnek, ha nem.
Hozzátenném még, hogy nekem úgy tűnik elsősorban a fiatalabb korosztály nyilvánít elsősorban véleményt, az idősebbek ritkábban reagálnak és tapasztalataim alapján Ők jobban szeretik az alap trilógia környéki és utáni eseményeket.
Egyébként a megjelenések eloszlása nem rossz, hiszen minden korszak sorra kerül, így a gonoszabbnál gonoszabb sittesek után én is megkapom a gagyi Skywalker és Solo családos kalandjaimat. :)
Ráadásul én személy szerint a havi egy-két SW megjelenéssel is elbírnék (mellé 1-2 WH40k és WH, meg M.A.G.U.S., meg Star Trek meg stb. regényt), de tisztában vaygok vele, hogy ez nem lehetséges. Bár reménykedek benne, hogy egyszer sorra kerül majd magyarul a hiányzó két SW novellás kötet, a fejvadász tr. és az X-wing folytatása és a Tatooine Ghost is. ( Addig is angolul beszereztem mindet, csak meg kellene tanulnom annyira, hogy élvezetes is legyen az olvasás, mert így nem az igazi...de hát dög lusta vagyok már tanulni, inkább fizetnék kétszer annyit a könyvekért.)
2012-06-14 17:42:42
Havasi István
Zillo-val értek egyet. Regények tekintetében a Régi Köztársaság korszaka egyáltalán nincs agyonhájpolva.
Mi van agyonhájpolva? A Skywalker és Solo család Jedi visszatér utáni kalandjai. Ha megnézitek az amerikai megjelenéseket, akkor azt látjátok, hogy elsöprő többség játszódik abban a korszakban. de még ha csak a maygar megjelenéseket nézzük, akkor is többségben vannak az Endor utáni események. Így szilárdan kijelenthetjük, hogy a Második Halálcsillag pusztulása utáni korszak van agyonhájpolva.
Az Árulás nálam leelőzött minden SW könyvet. Most úgy érzem, hogy ez a legjobb.
A Tomboló Erőt is egy páran szidják, pedig az itteni olvasó értékelések alapján úgy vélem, a többség elégedett volt a könyvvel.
2012-06-14 11:07:34
Jászkai Péter
Ízlések és pofonok, ugyebár. Csak azért, mert én meg azt merem állítani, hogy az első 15-ben sincs az Árulás.
Van olyan, aki még sosem olvasott olyan remek SW könyvet, mint a Force Unleashed, pedig szerintem a leggyengébb láncszem az SW univerzumban.
Akkor kinek van igaza. :)
2012-06-14 08:55:57
zilllosarkany
Akik szeretik a TORt (és nem az ORt), azok többsége egyáltalán nem kocka. Szerintem a magyar TOR olvasók fele sem játszott az MMO játékkal. Az Árulás, Paul S. Kemp remekműve merem állítani az eddigi legjobb magyarul megjelent SW könyv. Mindössze 8 regény van ebből az érából, így egyáltalán nem nevezném agyonpeoltnak.
Ez a regény szerintem is jó lesz. Yoda érdekes karakter.
2012-06-13 23:07:32
Nagy Péter
Kitűnő könyv.
Örülök,hogy a sok Old Republicra szavazó kocka mellett vannak még igazi SW rajongók,akiknek az ehhez hasonló könyvek többet érnek az agyonhypeolt OR-nál.Félreértés ne essék,szerintem is vannak jó OR regények,pl. a Darth Bane trilógia nekem is tetszett.
Az Allegiance és a Death Star még ennél is jobbak lesznek,már nagyon várom őket!
2012-06-13 17:26:30
Havasi István
Klónok Háborúja 5. évad:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hQoR9unygoE

2012-06-12 14:38:43
Havasi István
A legújabb SW franchise az 1313:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=j3TZFZ1fHhA
2012-06-12 13:45:56
zilllosarkany
Látom, sz Árulásra már nem nagyon kattintotok :P Ide is leírom, Paul S. Kemp rajongóknak kötelező. Azt ajánlom, előtte nézzétek meg a Remény című E3 előzetest :D
Lefordítottam az Árulás előzményét, A Harmadik Leckét, Paul S. Kemp tollából. Itt tekinthetitek meg:
http://koztarsasag.gportal.hu/gindex.php?pg=35087763
2012-06-08 14:45:27
zilllosarkany
Ez csak egy felmérés. Szeretném tudni, ki melyik regény iránt érdeklődik. Nincsenek tervbe véve. Csak a könyvmegjelenések menüpontban lévők fognak megjelenni.
2012-06-08 14:42:45
Komporaly Gergo
Mikor fogják kiadni a szavazáson szereplő képregényeket?
2012-06-08 14:19:42
zilllosarkany
Indítottam két új szavazást. Tessék szavazni! ;)
http://koztarsasag.gportal.hu/
2012-06-08 13:28:35
Balázs Bence
Bejelöltelek. Ha gondolod csinálhatjuk a csoportot. Akik szeretnének tagok lenni itt jelentkezhetnek névvel:)
2012-06-07 19:10:45
Balázs Bence
Bejelöltelek. Ha gondolod csinálhatjuk a csoportot. Akik szeretnének tagok lenni itt jelentkezhetnek névvel:)
2012-06-07 18:26:51
Umbráth László
Balázs Bence, keress meg facebookon, a fiatalabbik vagyok! Várom a jelentkezőket akik szeretnének ebben a csoportban szerepelni!
2012-06-07 12:54:30
Balázs Bence
Umbráth László, én benne lennék a facebook csoport szervezésbe, ez egy nagyon jó ötlet. Ha gondolod megcsinálhatjuk, csak akkor kellenének nevek és jelentkezők.
2012-06-05 18:51:18
Umbráth László
http://starwars.wikia.com/wiki/Yoda

Itt van minden infó Yodáról angolul! A Mesterei, a tanítványai, minden ami csak érdekel!
2012-06-05 12:45:30
Havasi István
Nem tudok róla, hogy lenne plusz infó. Eddig sosem volt.
2012-06-05 10:26:43
Németh Péter
Sziasztok!
Ebben a könyvben kapunk infót Yoda múltjáról, esetleg a személyiségéről?én ezekre is kíváncsi lennék!
2012-06-04 21:48:35
Vámos Milán
Remélem hamar bejön a republic commando érdekelne!
2012-06-03 19:30:41
Umbráth László
Én nem tudom ki hol lakik, viszont lehetne egy csoportot létrehozni a facebookon, ahol már jobban lehetne tervezni és szervezni. Mit szóltok?
2012-05-25 11:36:29
Kiss Norbert
Igen Vámos Milán, mi annyira messze lakunk egymástól, hogy nekünk lenne a legnehezebb megoldani a találkozást:D
2012-05-24 20:52:25
Vámos Milán
Kösz az infot Umbráth László:az jó lenne bár nem tudom h lehetne kivitelezni ha mondjuk mindenki több száz km-re lakik egymástól:)De ha mégis összejöne én beszerzek egy szabak paklit hogy majd szorakozhasunk:)
2012-05-24 19:57:56
zilllosarkany
Én úgy hallottam, mindegyik jó :P Amúgy inkább a sorozatból tuduk, hogy mennyire mások, mit a droidok. De igen, tényleg jó lesz olvasni a klónok szemszögéből :D
2012-05-24 15:47:45
Arányi Balázs
A Republic Commando könyvek közül mondjuk egyedül az Order 66 érdekel, mert kíváncsi vagyok, hogy a klónok, hogy élték meg a jedik lemészárlását. A 3-ból tudjuk, hogy nekik is vannak saját önálló gondolataik, remélem erre is kitér a könyv majd.
2012-05-24 13:24:28
Umbráth László
Kedves Star Wars könyv fanatikusok!
Mit szólnátok egy találkozóhoz, ahol egy pohár reaktormag mellett meg tudnánk beszélni a nézeteinket, kedvenc könyveinket vagy akármi mást? Vélemény?
2012-05-22 20:14:55
zilllosarkany
Az Új Köztársaság hajnalán.
http://koztarsasag.gportal.hu/gindex.php?pg=35022511
( Igen, még a nyáron megjelenik, valószínűleg )
2012-05-21 21:38:33
Vámos Milán
A Luke Skywalker and the shadows of Mindor miröl szól és mikor játszódik?Lehetséges hogy megjelenik még idén?
2012-05-21 20:54:13
Havasi István
A Death Star nem horror. Az első Halálcsillag áll majd a regény középpontjában két nagyszerű író, Micheal Reaves és Steve Perry tolmácsolásában.
2012-05-21 20:02:43
Vámos Milán
Laci:Vicces gyerek lehetsz nanem sértésnek mondom!
2012-05-21 19:50:18
Kiss Norbert
A Death Star egy horror lesz?
2012-05-21 19:05:45
Havasi István
Hát ekkora bolondságot is rég olvastam már, mint ez a hozzászólás.
2012-05-21 12:33:26
Haller Balázs
Hát ezt nagyon odatetted Lacikám!
2012-05-20 18:43:04
Umbráth László
Ez egy romantikus star wars regény, ami megírja Yoda mester és Dooku gróf cinkos kacsintásokkal teli viszonyát Egy olyan háborúban ahol a másság egyenlő a halállal, főleg ha a társ a másik oldal képviselője. Vajon a szerelem tényleg minden akadályt legyőz? :P
2012-05-20 15:39:12
Vámos Milán
Szeretem a klón háborus könyveket asszem meg is rendelem remélem olyan fantasztikus lessz mint a gonosz útvesztője az naon bejöt!És várom a további Torokat is!
2012-05-19 20:58:09
zilllosarkany
Kedves Farkas Pál!
Olvass vissza 15 hsszel :D
2012-05-18 15:24:59
Havasi István
Luke Skywalker and the shadows of Mindor,
Deathstar,
Allegiance.
2012-05-18 13:23:38
farkas pál
ezt, az elözmény kötet melyik foglya majd követni a megjelenési listán?
2012-05-18 11:18:28
Havasi István
Nem kell feltétlenül helyrehozni a Ventress-Dooku dolgot. A regényeket majd cselekményben hozzáigazítják a sorozathoz.

Ha valakinek technikai jellegű problémái merülnek fel, akkor a szukits.info@gmail.com címre írjon.
2012-05-18 08:53:07
András Bálint
Angolul már olvastam, csak ajánlani tudom!
2012-05-18 08:02:45
Fuchs László
zilllosarkany: Én is köszönöm a hasznos info oldalt !!! Csodálatos,hogy ilyen jó könyvek érkeznek !!! Én személy szerint nem tudok választani melyiket olvasnám előbb...mindegyiket :) Szukits tesók ott a pont !!!
2012-05-18 03:06:29
farkas pál
Arányi Balázs miért nem rendeled futár szolgálattal?....
2012-05-17 23:17:09
farkas pál
sziasztok

hát ez a storyt a II. rész A klónok támadása történtével megismertük ez "csak" egy elözmény a már vég kifejlethez... de sztem aki rajongó annak ezt is be kell szereznie!!
2012-05-17 23:16:32
Arányi Balázs
Üdv,

szeretném előrendelni a könyvet, de a pick pont megye kiválasztásnál nem jelenik meg semmi, így megrendelni se tudom.
2012-05-17 21:42:22
zilllosarkany
Am most Ventress a TCWben nem ki akarja nyírni Dookut? Remélem az 5. Évadban helyrehozzák a dolgot. És yodáról milyen művek szólnak mèg?
Nah, nekem felkeltette az érdeklődésem ez a 20 oldal. Bár a 14 oldalon (asszem) a Devaront Devoronnak írták. Remélem még nem nyomttattak és ki lehet javítani ezt a hibát.
2012-05-17 21:17:18
zilllosarkany
Nagyon szívesen. Én a Lukeosat kihagyom. Egy lukeról szóló mellékesemény nem hoz lázba, akármekkoram SW rajongó is vok. A Death Start én is várom, bár elsősorban Karpyshyntól a Revant, és Zahntól az Allegiancet.
2012-05-17 20:53:18
Mester Hunor
zillosarkany: Kösz, ez alapján a következő négy könyvet jobban várom! Külön öröm, hogy Zahn könyvek is vannak azon a listán, pedig viszonylag gyengén szerepelt a szavazáson.
2012-05-17 20:33:29
Havasi István
Jöhet, imádom ezt a korszakot is.
2012-05-17 19:45:47
zilllosarkany
Nagyon várom! Imádom a Klón Háborúkat és nem kevésbé Yodát.
http://koztarsasag.gportal.hu/gindex.php?pg=35022511
A következő a Matthew Stover Luke Skywalker And The Shadows Of Mindor lesz, már augusztusban. Egyébként fentebb jó előre megnézhetitek a könyveket.
2012-05-17 18:19:17
Mester Hunor
"Vajon ... Dooku szabadjára engedi az Erő sötét oldalát, pusztulást hozva régi mentorára, majd az egész Galaxisra?"

Vajon? :P

Ezután melyik SW könyv várható a megjelenési terv szerint?
2012-05-17 16:55:28
Kirsch Ákos
Jól hangzik a tartalma. Amint megjelenik már jöhet is :D
2012-05-17 15:29:26
Balee
Nem vagyok annyira oda a klónháborús időszakért, de ennek ellenére ezt sem fogom kihagyni. :)
2012-05-17 13:32:44

A kosárban 0 termék van
0 Ft értékben.

Science Fiction
TOP 20 eladás
az elmúlt 30 napban
Science Fiction
TOP 20 eladás
az elmúlt 365 napban