#T Instagram - A brand-, az üzlet- és a közösségépítés 125 szabálya

Szerző:

Ár: 5.995 Ft 5.096 Ft
Megtakarítás: 15 %
Megjelenés:
2021
Kiadó:
Scolar
Oldalszám:
256
Kötés:
Ragasztott kartonált
ISBN:
9789635093212
Készlet:
Raktáron
Szállítás:
október 23 - 29.

"Kötelező mindenkinek, aki szeretné komolyan venni az Instagramot." (Alex Woods, Forbes)

 

Az Instagram elengedhetetlen felület minden üzleti vállalkozás számára. A vásárlók 60 százaléka fedez fel új termékeket ezen a platformon. De hogyan kell hatékonyan használni? Jodie Cook közösségimédia-szakértő világossá és könnyen érthetővé teszi, ami elsőre bonyolultnak tűnhet: 125 szabályt fogalmaz meg, egyszerűen kezelhető és hatásos eszközzé téve így az Instagramot.

 

Jodie végigmegy az üzleti profil működtetésének minden aspektusán - stratégia, tartalom, közösség, növekedés -, és átadja a leglényegesebb tudnivalókat, hogy te is úgy használhasd a digitális marketing eszközeit, akár egy szakértő, vállalkozásod méretétől függetlenül.

Tanuld meg, hogyan tervezd meg a posztjaidat; hogyan találd meg a megfelelő hangvételt; hogyan azonosítsd a különféle trendeket; hogyan építs fel egy kampányt; hogyan tedd interaktívvá a felületet.

Tervezd meg saját egyedi stratégiádat, legyen szó bármilyen üzleti vállalkozásról.

Építsd be tudásodba a sikeres Instagram-használók ismereteit és Jodie nemzetközi márkákkal, celebekkel és kis vállalkozásokkal folytatott együttműködéseinek tapasztalatait.

Olvasd úgy ezt a könyvet, mint egy útmutatót, mely lépésről lépésre bemutatja, mit is kell tenned.

 

Akár azért veszed kézbe a könyvet, mert teljesen kezdő vagy, akár azért, mert kevés az időd, vagy mert fejlődni szeretnél, hasznosabb és átláthatóbb kézikönyvet aligha találsz közösségimédia-marketing témában.

 

A sorozat további részei:

 

Az Ön véleménye:

Értékelés:
0/5
: kiváló,
: egész jó,

: átlagos,
: gyenge,
: csalódás

A kosárban 0 termék van
0 Ft értékben.

TOP 20 eladás
az elmúlt 30 napban
TOP 20 eladás
az elmúlt 365 napban