% Star Wars: Én, a Jedi

Szerző:

Ár: 4.990 Ft 2.495 Ft
Megtakarítás: 50 %
Megjelenés:
2011
Kiadó:
Szukits
Oldalszám:
556
Kötés:
Puhafedeles
Méret:
130 x 197 mm
Szállítás:
november 17 - 23.

A koréliai Corran Horn az Új Köztársaság legendás pilótája. Feleségét, Miraxot, aki épp információkat próbál szerezni egy kalózbandáról, foglyul ejtik. Horn mindent megtesz, hogy felesége nyomára bukkanjon, de nem jár sikerrel, a kalózok nyomtalanul eltűnnek. A férfinak egyetlen lehetősége marad: csatlakozik a Luke Skywalker vezette Jedi Akadémiához. Mivel Horn egy hajdani Jedi lovag leszármazottja, átjárja az Erő, csupán meg kell tanulnia használni azt. Azonban hiába halad jól az Akadémián, forrófejű és türelmetlen. Mindenáron felesége felkutatására akar indulni, ezzel viszont nem csak önmagát, hanem az egész Új Köztársaságot veszélybe sodorja. A titokzatos kalózok ugyanis egy sötét és természetellenes hatalom fölött rendelkeznek, amivel csak egy képzett Jedi szállhat szembe...

 

 

Star Wars: Én, a Jedi - olvasói vélemény:

 

 

A szerző további termékei:

 
Michael A. Stackpole
Star Wars: Én, a Jedi(Antikvár)
Ár: 1.497 Ft
 

Az Ön véleménye:

Értékelés:
4/5
: kiváló,
: egész jó,

: átlagos,
: gyenge,
: csalódás
 

Az eddigi értékelések és hozzászólások:

Márton Mikle
Szalai Viktor
Mikházi Bence
Polnai Attila
Nagy Máté
Anno nagyon vártam a regényt, főleg a rendhagyó cím miatt. Bár volt egy-két csalódás, összességében nagyon tetszett, még az akadémiás rész is, még ha nem is volt sok értelme. Valahogy hangulatilag nagyon ott volt az a bő 150-200 oldalacska.
Corran viszont egy egoista barom, viszont tudunk vele érvényesülni (már aki)
5/5
2013-07-16 21:49:30
P.A.Video Studio
Fantasztikus. Corran jó arc!
Véleményem és bemutató az alábbi videóban: http://youtu.be/m27Xc-v9IIg
2013-04-02 15:04:08
Zegenis Dániel
Egyszerűen fantasztikus könyv volt, nem vártam hogy ilyen jó lesz!

Kedvenc jelenetem mikor Corran közli Exar Kun szellemével, hogy szórakozóközpontot építene a temploma helyére!
2012-12-20 22:16:01
Super Zsolt
Sándor Miklós
Balogh Imre
Bár féltem tőle, nagyon élvezetes volt. Az elején az X-SZÁRNYÚAK sorozat hangulatát idézte, amit nemrég olvastam és tetszett és amikor átváltott a Jedi- akadémiára, hál' istennek az sem volt unalmas, ahhoz képest, hogy már olvastam. Amikor Mara Jade kiosztotta Exar Kunt, az különösen jó volt. Rostek Horn virágküldözgetési szokásait is királynak találtam. Ezután sajnálom csak igazán, hogy a Jedi Trial nincs a kiadó következő listáján. Az Invides részek is tetszettek, a végén a Jensaarák pedig feltették a koronát az egészre. De az öt csillag legfőbb oka, hogy a könyv, ami egyetértett velem abban, hogy DARTH VADER NEM VOLT GONOSZ!!!
2012-06-17 20:02:18
Fuchs László
Na "ezen" is túl ! Igen valóban nagyon hosszú egy könyv sok sok mellék ágból táplálkozik rengeteg story száll van benne bár aki rutinos SW-olvasó annak ez nem jelenthet gondot összerakni a képeket ! Jó könyv és ez a lényeg !
2012-03-27 00:41:24
Kozma Krisztián
Dr. gyurgyik Pál
Vincze Gábor
Na végre egy értelmes könyv! :)
2012-02-06 13:31:35
Nagy Mátyás
Zseniális könyv! Nem zavart hogy hosszú, mert ilyet aztán öröm volt olvasni. Jó, hogy nem a vontatott írási stílus miatt volt hosszú, hanem mert sok minden történt benne. Az utolsó akció és a vége kissé felejtős volt, unalmas, de ettől eltekinthetünk. A legjobb rész így a Vlarnyán volt, Elegos szerepeltetése is remekül sikerült. A kedvenc részem a vlarnyai hutt megölése.
Na, ezért aztán érdemes volt kidobni négyezret!
2012-01-28 11:12:05
Balázs Barnabás
Téglási István
Kocsis Ferenc
550 oldalon megírni ezt a sztorit szerintem nagyon hosszú volt, szinte már dagályos, amit simán fel lehetett volna darabolni egy trilógiává. Ettől függetlenül nagyon tetszett. Igazi mestermunka, alaposan kidolgozott, aprólékosan megformált, részletekben gazdag mű és sok szempontból jobb, mint Timothy Zahn hasonló méretű regényei. Mindenkinek csak ajánlani tudom!
2012-01-22 17:26:57
Nagy Mátyás
@Vámos Milán

Nem lesz folytatás, ennek biztosan nem xD
2012-01-15 18:16:22
Vámos Milán
Majd elfelejtettem:5/5!!!!!!!!!!!!
2012-01-15 13:22:58
Nagy Mátyás
Szerintem jó könyv, főleg hogy a Jediakadémia trilógia a kedvencem, de a fordítás lehetett volna jobb. Itt értem azt, hogy idegesítő volt a CorSec-et KorBiz-ként olvasni, és hogy a Lidérc-osztagból is Szellem-osztag lett. De ezektől eltekintve továbbra is úgy gondolom, hogy érdemes volt elkölteni rá ennyi pénzt.
2011-12-31 14:45:00
Mester Hunor
(spoilerek, csak az olvassa, aki már végigolvasta a könyvet)
Érdekes könyv volt, attól eltekintve hogy a második felében az író elég szabadon bánt az idő múlásával, illetve bevetett egy elég durva deus ex machinát a cselekmény kezelésére (Luke megjelenik azzal az infóval hogy hol van Mirax) van jópár látványos jelenet, és egy szép összefoglalása a történteknek Corran Horn szemszögéből, amiért érdemes elolvasni. Össz: 9/10
2011-12-28 03:12:32
Lekitek Ferenc
Kőhalmi Péter
Tóthné Beskid Odett
Nekem tetszett, jó könyv!
2012-12-13 18:45:22
Hives Gábor
Hausz Attila
Francz Norbert
Néha döcögős, de összességében jól szórakoztam.
2012-05-17 13:02:26
Tenyér Gábor
Magyar Roland
Ha ezt hosszúnak találjátok akkor a Tűz és Jég Dala sorozat közelébe inkább ne is menjetek :D
2012-04-16 22:07:15
hajós józsef
Hortobágyi Krisztián
Érdekes egy könyv volt... Néha úgy éreztem, mintha 2 különböző könyvet olvasnék. Ennek ellenére tetszett, bár kicsit hosszúnak éreztem.
2012-01-12 14:58:46
Reményi József
Jó könyv volt csak egy kicsit hosszúra sikeredet. Érdekes egy olvasmány volt az biztos.
2012-01-03 11:28:26
Havasi István
Spoiler

Hát különös SW könyv volt. Az első 100 oldal elég nehezen indult. A Könyv első fele gyakorlatilag a Jedi-Akadémia trilógiát dolgozta fel újra Corran szemszögéből. Ez volt a kedvenc részem a könyvből, főleg Exar Kun legyőzése. A koréliai események valahogy érdektelenre sikeredtek. A könyv jelentős részében Corran mintha nem is aggódott volna a feleségéért annyira, mint kéne, egy időben mintha Miraxról el is feledkezett volna. A beépülős rész érdekes volt. Amikor Jediként akciózott határozottan tetszett. Külön jó volt a kitekintés a Thran Kezére Elegos karakterében. A vége is elég jóra sikeredett, bár elég röviden megoldotta a Jensaarikkal való összecsapást. Kár, hogy Tavirát nem sikerült elkapni. Az ysalmirik szerepeltetése nem tetszett.


Összességében véve jó könyv, de nem a legjobb.
2011-12-30 20:22:02
Gátas Iván
Kercsényi Imre
Csillagos Csongor
Cselcsókás Béla
Havasi Máté
Egy évig tartott, míg a végére értem, pedig a Star Wars nagy kedvencem és olvasni se tegnap tanultam. Nagyon vontatottnak találtam, ami az 550 oldalas terjedelem ismeretében kínzás... Örülök, hogy sokan voltak, akiknek tényleg nyújtott valamit, de én nem tartozom közéjük. :-(

Bővebben:
http://monty.blog.hu/2013/09/28/konyv_star_wars_en_a_jedi_michael_a_stackpole
2013-09-30 08:48:55
Jordán Gyula
az ithori Biph
Bene Gábor
Kicsit unalmas, mert a Jedi académia trilógiából sokat túl sokat foglal magába még hozzá mind 3 könyvből. utána már haladgat és gyorsabban is, de nem javít túl sokkal. A végét még lehetett volna kicsit csiszolni.
2012-12-30 13:41:23
Vörös Csongor
Ruchti Péter
Gregus Mazari
Romhányi Gellért
Vasas Péter
Warag Ferenc
Pazarics Zoltán
Köhler Zoltán
Borzasztóan unalmas és túlírt könyv. Az egyes szám első személy is nagyon idegesítő, Corran sajnos nem elég jó karakter, hogy egymaga elvigye az egész történetet.
2014-07-28 11:43:39
Warag Ferenc
Ez nagyon rossz könyv. Kritikán aluli
2012-12-08 17:20:35
Molnár Krisztián
Egyik kedvenc Star Wars könyvem, csakúgy ahogy Corran Horn is kedvenc karaktereim egyike.
2015-01-29 00:54:47
Németh András
Rendhagyó, hogy első szám egyes személyben íródott.
Corran Hornt mindig kedveltem, ezért tetszett, hogy beleláthattam a gondolataiba. A rossz oldala viszont, hogy számomra elég lassú volt a könyv, csak a végére pörögtek fel az események.
2013-11-02 10:35:03
Kaszian Kálmán
Eredeti nyelvel olvastam kb 5 éve. Nagyon unalmas és vontatott. Csalódás.
2012-12-28 19:18:57
Tóth Attila
Akad ott 4.5 is,csak nem SW.
http://www.goodreads.com/book/show/62291.A_Storm_of_Swords
A legjobb értékelést elért SW.
http://www.goodreads.com/book/show/334801.True_Colors
A szavazatok számát nézd.Szerintem mértékadó könyves portál.
2012-06-16 13:51:02
Havasi István
Az egyik legjobb és csak 3.96-ot adtak rá ott is? Miért nem akkor már 4.5-öt?
2012-06-16 13:11:48
Tóth Attila
http://www.goodreads.com/book/show/758654.I_Jedi
Pedig a legjobb SW regények közé tartozik. :)
2012-06-14 21:12:37
Havasi István
Luke mellékszereplő a könyvben.
2012-05-28 20:48:42
maplacz
Buta kérdés: feltűnik a könyvben Luke? Mellék v. főszereplő-e? Sajnos én nem szeretem az ő karakterét, de az univerzumot igen. Köszi a választ.
2012-05-28 19:47:31
zilllosarkany
az új köztársaság + drága = nincs vétel
2012-05-10 18:08:50
Komporaly Gergo
A mostani szerződésről én is tudok.Csak azért kérdeztem mert hátha tudja valaki.
2012-03-11 12:49:45
Havasi István
Épp nemrég történt meg. Újabb szerződéskötésre hosszú évekig nem kerül sor.
2012-03-10 11:29:10
Komporaly Gergo
Ja ezt én is nagyon bánom,hogy nem lesz x-szárnyu sorozat.egyébként kb.mikor teszik le a következő szerződést?
2012-03-10 09:50:39
Lescsinszky Peter
Stackpole jó író, bár néha túl merészen dzsumbujba visz, és nehezen vágja ki magát. :)
2012-03-09 12:07:22
Havasi István
Sajnos X-szárnyúak az elkövetkezendő hosszú években biztos nem lesz.
2012-03-09 11:05:28
Komporaly Gergo
Sajnos még csak most rendeltem meg, de már nagyon várom, Horn a kedvenc jedim.Már beleolvastam az oldalon nagyon tetszik az iro és a történet is.Apropó iro, nagyon örülnék még több M. Stackpole könyvnek ajánlom a kiadó figyelmébe az x-szárnyuak sorozatot.(De szerintem már sokan kérték)Tudom, hogy hosszú, nem is kellene sietni vele megelégednék ha csak 2 évenként adnának ki egyet csak a lényeg, hogy legyen több Stackpole!Szerintem mindenki rajongana érte.
2012-03-08 15:59:16
Pillecs
Nagyon jó könyv. Az első részéhez külön jó volt, hogy előtte elolvastam a Jedi akadémiát és képben voltam.
Talán a belő monológok néha döccennek. Sajnos a fordítás meg elég sokat és főleg akkor amikor fontos lenne a szöveghűség.
A Luke-Corn szellemi/lelki "párbaj" vonal különösen érdekes, és ez által a két szereplő fejlődése.
Jó a koréliai és a Kyp vonal máshogy való láttatása.
A csatajelenetek nagyon jó - ezért fogom elolvasni a Zsivány-köteteket. :) (Hogy tudjam ki is az a Tycho - amúgy végig követtem a szereplőket a wookiepedian, de mozogni látni őket biztos jobb)
Egyszóval, ha írnék StW-t akkor ilyent írnék... :)
Köszönet a kiadónak, hogy kiadták!
Üdv.
2012-03-08 13:05:26
Havasi István
Amelyik 4-es, 5-ös szintet elérte, azt szerintem érdemes elolvasni.
2012-03-03 18:17:12
Steiner András
Megéri elolvasni?
2012-03-02 16:50:15
Havasi István
Nem kell hozzá feltétlenül.
2012-02-10 14:43:26
Kis István
Sziasztok.
Ahoz hogy maradéktalanúl élvezni tudjam a könyvet el kell olvasnom az X-Wing sorozatott? Hogy tudjam ki-kicsoda benne?
2012-02-08 22:06:55
Vámos Milán
Kár.
2012-01-21 20:11:08
Vámos Milán
Remek könyv.Tetszet hogy meRemélem igen.gtudhattunk néhány dolgot a koréliai jedikről.A jedi akadémiát remekül feldolgozta Corran szenszögéből Elegos szereplése is jó volt.Kiváncsi vagyok lesz e folytatás.
2012-01-15 13:22:13
Kirsch Ákos
Még nem végeztem vele, de már nem sok van hátra. NEkem nagyon tetszik. Az egyik legjobb Star Wars könyv. Kifejezetten elnyerte a tetszésem, hogy kapcsolódik Kevin. J. Anderson Jedi Akadémia trilógiájához, ami az egyik kedvencem:)
2012-01-13 23:36:03
Szücs Pálma
Elolvastam, nagyon jó volt. De tényleg.
És Marának hiába csak kevés szerepe volt - bár még ez is több, mint a legtöbb SW könyvben - az nagyon tanulságosnak bizonyult. Legalábbis számomra.
2012-01-11 20:08:22
Nagy Mátyás
@Mester Hunor.
A deus ex machina egyáltalán nem azt jelenti, amit te mondasz, de hagyjuk :)
2012-01-07 13:24:20
Szabó József
Én nagyon örülök,hogy megint magyarul olvashatok SW-t Nekem az eddig magyarul megjelent összes SW meg van és remélem még sok könyvvel gyarapíthatom a gyűjteményt.
2011-12-16 19:51:38
Havasi István
Csak egyetlen Deathtroopers regény van, ami 2009-ben jelent meg és egy letépett rohamosztagos fej van a borítóján. Ez jönne jövőre. Van egy történelmi előzménye a Red harvest, egyelőre az nem jönne.
2011-12-04 14:22:31
Mester Hunor
Magyarul az első a Death Troopers lenne, ugye? :)
2011-12-04 00:24:53
Havasi István
A Halálosztag című regény fordítása kész, a Fatal Alliance nagyrészt kész.
2011-12-03 14:55:01
Havasi István
Az ifjú Jedi-lovagok és a Jedi-növendék sorozat is az "ifjúsági, gyermek könyvek" kategóriába tartozik, ugyanabba, mint a képes könyvek, foglalkoztató könyvek, kifestők...stb.
A Szukits Kiadó tudtommal csak felnőtt SW regényeket adhat ki.
2011-12-02 18:11:38
Umbráth László
Az ifjú jedilovagok sorozat is ide tartozik a felnőtt regények közé? Ha jól olvastam a múltkori kommentet akkor Van esély a befejezetlen sorozatokra is, vagyis a fejvadász háborúk, x-szárnyúak, és az ifjú jedilovagok is megjelenik? Amúgy a Jedi növendék sorozat is félbe lett hagyva az minek számít?
2011-12-02 15:26:53
Havasi István
A 90-es évek regényei közül az X-szárnyúak 7., 8. és 9. kötete, a Fejvadász Háborúk 2., 3. kötete és két novellás kötet, a Tales from the Empire és a Tales from the New Republic nem jelent meg.
A Dark Forces könyvek hivatalosan nem tartoznak a felnőtt regények közé, a képeskönyv kategóriában vannak. Amerikában a képregényekkel foglalkozó Dark Horse Comics gondozásában jelent meg. Ezért hivatalosan nem tartoznak a regények soraiba. A Szukits, ha akarná se tudná kiadni.
2011-12-01 11:10:22
tresset
Itt tudsz csemegézni:
http://www.fantasticfiction.co.uk/series/star-wars/
2011-11-30 15:46:22
Umbráth László
Hány könyv nem jelent meg a 90-es évek termései közül Magyarországon? Én csak a Dark Forces-ról tudok, meg a Jedi akadémia többi részéről. Volt más is?
2011-11-30 14:11:59
Havasi István
Igen, nem vitatom, hogy több százan vannak, akik mindent el akarnak olvasni az adott univerzumból. És olyanok is, akik minél többet. Bár én magam elsősorban az elmúlt 10 év könyvei közül várok többet. A 90-es évek termései közül nem sok minden érdekel.
2011-11-28 21:48:56
tresset
Azt én is tudom, hogy ha reálisan nézzük a dolgot, az, hogy nálunk minden SW regény megjelenjen, annak gyakorlatilag 0% az esélye. Sajnos. Az azonban tény, hogy az olvasók egy jelentős része a sikeres sorozatokból a jelenleginél több kiadásra vágyik. (Olvasd el pl. a WH40k Mindhalálig hozzászólásait, hogy mennyien szeretnék, ha a kiadó több könyvet adna ki a világból. De ez itt is megfigyelhető.) Szóval szerintem az általad említett évi 5-6 könyvet nyugodtan meg lehetne fejelni még 2-3 kiadással.
De ezen a dolgon kár is vitatkozni, ha a kiadó úgy látja jónak, majd több könyvet ad ki, ha nem akkor nem.
Utolsó mondatoddal azonban maximálisan egyetértek. Én is örülök, hogy a Szukits figyelembe veszi az olvasók igényeit.
2011-11-28 15:57:21
Havasi István
Sajnos nem jelenhet meg minden magyarul. 6 éve még én is ebben a tévhitben éltem. Ma már reálisan szemlélem a dolgokat. Olyanok világosítottak fel, akik több évtizede benne vannak a könyvkiadás, könyvterjesztés bizniszben. A magyar piac túl kicsi, egyszerűen nem bírná el az összes könyvet. Amerikában csak idén 9 felnőtt regény jelent meg. A Szukits Kiadó évente csak 5-6 SW könyvet tud kiadni, és még ezt is folyamatos kiadásnak hívják ők. És tényleg folyamatos. Ahhoz, hogy minden megjelenjen évente 10-12 könyvet kéne kiadni, ami teljesen lehetetlen, Amerikában sem adnak ki ennyit, akkor a mi pici, szegény országunk még végképp nem bírná el. Sőt arról se vagyok meggyőződve, hogy évente 5-6 könyvet elbírna.
A korlátozott, limitált kiadás emelt áron sem megoldás. Minél kisebb a példányszám, annál magasabb az ár. Minél magasabb az ár, annál kevesebben veszik meg, mert a magasabb ár vásárló taszító. Elhiszem, hogy vannak olyanok, akik mindent megvennének a kedvenc világuk könyvei közül, csak sajnos ezen vásárlók száma rendkívül alacsony, kb 300-500. Ez a vásárlószám nem elég, ahhoz, hogy minden megjelenjen, legalább 2000-3000 ilyen emberre lenne szükség.
De nyugodtan kérdezzétek meg a Szukits Kiadót is, hogy meg tudják-e jelentetni az összes Star Wars-t, Warhammer40000-et. Azt fogják felelni, hogy nem, de törekszenek rá, hogy minél több megjelenjen, lehetőleg az olvasók igényeinek figyelembe vételével.
2011-11-27 21:08:02
tresset
Szerintem meg megvalósítható és a magyar piac sem kicsi hozzá. A Star Wars pont az a világ (ilyen még a Warhammer 40000, esetleg a Warhammer is), amely BŐVEN elbírna több kiadást a jelenleginél.
De megfontolandó lehet a limitált kiadás, emelt áron dolog is.
2011-11-27 18:54:50
Umbráth László
Akkor korlátozott kidásban!
2011-11-27 16:18:56
Havasi István
Az meg nem megvalósítható. Túl kicsi a magyar piac.
2011-11-26 21:14:31
tresset
Szerintem meg adják ki magyarul az összes regényt ami még nem jelent meg nálunk és akkor nem kell vitatkozni. :) Nekem teljesen mindegy mi jön, megveszem mindet.
2011-11-26 16:42:57
Havasi István
Nézd, a Magyarországon megjelent Star Wars regények elsöprő többsége A Jedi visszatér után játszódik. A Star Wars történelme nem csak ebből az egy korszakból áll, ennél jóval tágabb ez az univerzum. Aránytalanul sok könyv van, ami az Episode 6 után játszódik. Ideje lenne több könyvet kiadni a Régi Köztársaság, az előzményfilmek, A Klónok Háborúja, A Sith-ek bosszúja és az Új remény közötti időszakból. Ideje lenne ezt az aránytalanságot ellensúlyozni. Nem azt mondom, hogy ne adjanak ki A Jedi visszatér utáni könyvekből, de jó lenne, ha minimálisra szorítanák ezen korszakból származó regények kiadását. Nagyon örülök, hogy a Szukits Kiadó ebbe az irányba halad. Csak így tovább!
2011-11-25 21:11:19
Léder Attila
Én sem igazán értem, miért van ennyi negatív kritika, amikor a könyv még meg sem jelent! Igaza van Nagy Mátyásnak, én is azt hallottam erről a könyvről, hogy a 90’-es évek egyik legjobb alkotása. Azokat csak irigyelni tudom, akik angolul olvasták, de szerintem nekik teljesen mindegy, hogy itthon mi jelenik meg, ők bármelyik könyvet megvehetik! Azt sem igazán értem, hogy miért lenne „egyre több olyan olvasó” aki kiábrándult a Jedi visszatér utáni korszakból. Valószínűleg az idősebb olvasógenerációhoz tartozhatnak, az elmúlt 10 évben ugyanis Magyarországon csak egy új könyv jelent meg ebből a korszakból, A túlélők keresése. Ez a könyv is 5-ös osztályzatot kapott ezen az oldalon az olvasóktól. A többi könyv csak újrakiadás volt. Én alig várom, hogy megjelenjen végre a New Jedi Order, hajrá Szukits!
2011-11-25 13:26:00
Umbráth László
Köszönöm még egyszer Zimonyi László, már meg is rendeltem a Lírában!!
2011-11-25 12:58:07
Zimonyi László
Bocsánat, erre nem figyeltem, de van még két oldal, ahol elvileg készleten van.
http://www.lira.hu/hu/konyv/tovabbi-konyveink/star-wars-a-klonok-haboruja-3-a-taloraan-szellovasai?kampany=arukereso

http://www.ababook.hu//a_taloraan_szellovasai_star_wars_a_klonok_hanoruja_kepregenykonyv_3
2011-11-24 16:17:28
Umbráth László
Köszönöm Zimonyi László, de ezt már néztem és itt csak előjegyezni lehet. Tudtok-e olyan könyvesboltot, antikváriumot, standot vagy szeméylt akinél jó állapotban fel tudnám lelni a Taloraan széllovasai című képregénykönyvet? Köszönök minden segítséget!
2011-11-24 13:13:29
Tóth Olivér
Én sem fogok habozni a megvételénél. Ha Star Wars, akkor mindenképp megéri. Remélem, minél több könyv jelenik meg a kiadónál. :)
2011-11-22 11:04:50
Zimonyi László
Újonan: http://bookline.hu/product/home!execute.action?_v=A_Taloraan_szellovasai_Star_Wars_A_klonok_haboruja&id=81745&type=22
2011-11-21 12:13:32
Umbráth László
2009-ben megjelent egy 3 részes képregény könyv, aminek a 3. részét: Star Wars - A klónok háborúja - A Taloraan széllovasai címmel keresem! Tudnátok e abban segíteni hol lelhetném meg jó állapotban vagy van e esetleg olyas valaki aki túl szeretni rajta adni?

2011-11-21 10:47:20
Vámos Milán
Kösz az infót!!!
2011-11-19 18:12:35
Paulovics Zoltán
A teljesség igénye nélkül:
http://www.jeditemplearchives.com/specialreports/novels/
2011-11-19 11:05:11
Zimonyi László
Az utolsó parancs és az új rend közé.
referencia: http://starwars.wikia.com/wiki/I,_Jedi

Teljes SW könyv lista, akit érdekel az angol és magyar könyvekkel együtt 328 könyv: http://swkonyv.freeweb.hu/swbooks2.pdf
2011-11-17 23:23:39
Vámos Milán
Egy kérdés:nem tudja valaki hogy az Én a jedit kronologiailag melyik 2 sw könyv közé lehet teni persze a magyarul megjelentek közül?Csak azért kérdem mert néhányan a Tomboló eröt is tudták...kiváncsi lettem erre is!
2011-11-16 21:30:53
Vámos Milán
Most jutott eszembe hogy még nem is olvastam olyanami sw-t E/1-ben játszodik remélem jó lesz! Már berendeltem!
2011-11-16 21:27:18
Havasi István
Azt azért nem mondanám, hogy lesz*rozzák. 4-es szinten áll, ez azért elég jó állás. Vedd azt is figyelembe, hogy egyre több olyan olvasó van, aki kiábrándult A Jedi visszatár utáni könyvekből.
A magas ára miatt elég sok helyen tapasztalok elégedetlenséget.
Én is gondolkodok rajta, hogy megvegyem-e.
2011-11-14 09:58:18
Nagy Mátyás
Nem tudom, lehet csak nekem szúrt szemed, de még nem is olyan rég még azt mondták erre a könyvre, hogy 90-es éveek minőségi könyve, meg hogy nagyon várják... Most, hogy íme, itt van, 4000 forint, máris lesz*rozzák...
2011-11-13 10:21:22
Hicinger János
A könyv egyik fele szinte csak másolja A Jedi-akadémia sorozatot. Régen olvastam már, de szerintem nem tartozik a legjobbak közé.
2011-11-10 18:11:51
Nagy Mátyás
Nem tudom, kinek jutott eszébe az, hogy évente 12 könyvet ki kéne hozni magyarul. Azok, akik ezt akarják, inkább örülnének, hogy idáig eljutottunk. Talán ha stabilabb lenne a kiadó helyzete, talán kihozhatnának 12-őt, de most a 6 db is elég. Majd lesz több, ha úgy gondolják.
2011-11-10 16:00:41
Havasi István
Egyelőre nem tudni. Majd a kiadó most eldönti, hogy érdemes-e belevágni ezekbe a sorozatokba a szavazás alapján.
Az X-szányúak és a Fejvadászháborúk az 5. helyen, a New Jedi Oreder pedig a 4. helyen végzett.
Engem egyik se érdekel
2011-11-07 12:53:29
Umbráth László
Tudtok valamit,a többi hasonlóan régi könyvről ( x-szárnyúak többi része vagy yuuzan vong-os történetek) meg fog e jelenni Magyarországon?
2011-11-07 12:41:23
Salgó László
Elolvastam angolul. Jó nagy csalódás volt.
2011-11-04 12:48:02
Vámos Milán
Köszönöm Mester Hunor.
2011-11-03 14:17:21
Mester Hunor
Vámos Milán: Elvileg csak a Szukits honlapján (itt) kapható, nem lesz majd kapható könyvesboltban.

Az ára... Ha ilyen gyakorisággal lesz majd kapható könyv, talán kibírom, de legalább valami törzsvásárló-program nem ártana.
2011-11-02 21:52:17
Vámos Milán
Mi tagadás a legjobb homár sem érhet fel egy vajaskenyérrel ha közben 1 jó sw könyvet olvasol!!!!!!!!!
2011-11-02 18:55:51
Schubert Attila
Én úgy vagyok ezzel a problémával,mint akinek van hobbija.Az is minden pénzt megad a szenvedélyéért.Én szeretem a SW világát,és nagyon örülök,h egyre több könyv jelenik meg nálunk is.
Külföldön vagy 100 könyvvel több jelent eddig meg.Köztük rengeteg Timothy Zahn.
Én nagyon várom mindegyik megjelenését,és meg is fogom venni.
Legfeljebb eszek vajas kenyeret:)
2011-11-02 18:37:54
Vámos Milán
Bocs ha hülyén hangzik de mit jelent az hogy "csak it kapható" csak a neten lehet megveni vagy azért adják könyvesboltokban is.
2011-11-02 13:45:14
Vámos Milán
Sztem is elg drága,de ezt kérem karácsonyra kiváncsi vagyok Corran jedi képzéséren Stacpole-tól már olvastam a Wedge játszmáját az is elég jó volt biztos ez is jó és azért elég hoszú tehát valahol érthető hogy drágább mint más könyvek azért remélem nem minden sw 4000 lesz.
2011-10-31 17:07:46
Rajdos Páter
Azért ez eléggé drága.
2011-10-27 17:19:30
Pokol Ferenc
Csalódás volt. De lehet, hogy nekem van már elegem a EP6 utáni könyvekből.
2011-10-26 15:57:42
Szepességi István
Ha olcsóbb lenne megvenném.
2011-10-26 12:38:54
Vékony Gábor
Nem értem, hogy lehet az, hogy a Lovecraft könyv 484 oldallal csak 3000, ez meg 80 oldallal több és 4000?
Túl drága, erre már 20%-ot kéne adni.
2011-10-25 13:58:15
Zimonyi László
Amazon-ról, szállítási díjjal együtt, átszámítva 1600-1800 Ft. között megvan.
2011-10-25 10:37:39
Pocsolya József
Nem volt olyan jó, hogy magyarul is megvegyem. Most jobban érdekelne a TOR.
2011-10-24 16:22:00
Havasi István
Én is nagyon jól tisztában vagyok a növekvő jogdíjárakkal, nyomdaköltséggel és egyebekkel, meg azzal is, hogy egy vastagabb könyvnél nyilván magasabb az ár is. De ezt lehet ellensúlyozni magas példányszámmal, mert minél magasabb példányban készül a könyv, a nyomda annál nagyobb kedvezményt ad, és így lehet olcsóbban adni a könyvet.
El lehet fogadni, hogy a kiadó nem tudja alacsonyabb áron kihozni, viszont akkor célszerűbb lenne magasabb kedvezményt adni. Szerintem és sokak szerint, ha ez a könyv 20%-os kedvezménnyel lenne, akkor megvennék és nem hezitálnának. Két másik könyvre is megemelték a kedvezményt utólag 10-ről 20-ra. Egyébként a 800 szavazót én alacsonynak tartom, lehetne 2000-3000 is már. Nem tudom, hogy ezzel a klubkönyvvel beválnak-e a számításaik, de úgy veszem észre, hogy a vásárlók többségének nem tetszik. Nagyobb kedvezményekkel talán el lehetne fogadtatni ezt a rendszert. Nem mindenki tud venni egyszerre 5000-nél magasabb árat kitevő könyvcsomagot.
2011-10-23 15:23:11
Dr. Faragó László
Azokkal a véleményekkel viszont én is egyetértek, hogy a törzsvásárlók kaphatnának előrendeléssel 25-30% kedvezményt. Ezt én úgy képzelném el, hogy az a vevő, aki az újonnan megjelenő összes Star Wars könyvet innen megvásárolja, az mondjuk 2013 jan.1.-től a továbbiakban a fenti kedvezménnyel élhetne, ameddig minden újonnan megjelenő Star Wars könyvet megvásárol. És ezt a lehetőséget már most reklámoznám, hogy minél jobban fogyjanak a könyvek.
2011-10-23 14:58:54
Dr. Faragó László
Tisztelt Havasi István!
Én is szeretném, ha minél olcsóbbak lennének a könyvek, de ha jobban belegondolsz, egy hosszabb könyvnél többe kerül a fordítás, a nyomda, és valószínűleg a jogdíj is. Ezért csak drágábban lehet kiadni. További könyvek jogdíját pedig csak akkor tudják megvenni, ha az eddigi könyveken van hasznuk.
Hogy ezzel a klubkönyv dologgal elérik-e a célt, vagy nem, azt majd csak ők tudják megítélni. Mindenesetre próbálkozni lehet, és a több mint 800 szavazót elnézve szerintem nem is állnak rosszul ahhoz képest, hogy csak nemrég indult az oldal.
Abban igazad van, hogy akinek nincs pénze megvenni, az kölcsön is kérheti. Ha van kitől. Sokan nem szívesen adnak kölcsön ilyen könyveket, mert félnek attól, hogy nem, vagy nem úgy kapják vissza, ahogyan odaadták. Ez a dolog inkább csak családban, vagy szorosabb barátságnál működik. Ezért javasoltam az internetes aukciós oldalakat, mint lehetőséget a kispénzűeknek.
Abban is igazad van, hogy régebben olcsóbbak voltak a könyvek. De azóta sokat romlott a forintunk, a kiadási jogot pedig valutában vásárolják. És régebben talán nem is volt elég haszna a kiadónak, és ezért álltak le 3 évre.
Talán ha jobban beindulna nekik a könyvkiadás, később tudnának 20-30% kedvezményt is adni. De ahhoz most is kellenének vevők, hogy ne vegyük el a kiadó kedvét a Star Wars könyvektől.
2011-10-23 14:51:37
Sütő Péter
Évekkel ezelőtt olvastam, nem olyan nagy szám.
2011-10-23 14:50:18
Ötvös Ödön
Én is meggondolom. Valószínű, hogy kihagyom.
2011-10-22 16:35:13
Bödör Benjamin
Sajna túl drága, de még meggondolom.
2011-10-22 13:49:15
Oldenbarnevelt János
Nem ér ennyit ez a könyv, kihagyom.
2011-10-22 13:15:40
Gyertya József
Egy Jedi visszatér után játszódó könyvért ennyit nem fizetek. Elegem van abból a korból.
2011-10-22 11:23:46
Vad Illés
Nekem is drága, nem veszem meg.
2011-10-22 11:09:01
Tejes László
Hát, ha ennyibe fognak kerülni a star warsok, akkor én nem veszem többet őket.
2011-10-22 11:00:22
Havasi István
Egy másik példát is említenék. Ugyebár évekkel ezelőtt a kiadó 4 új könyvet hozott ki, mielőtt leálltak volna. A gonosz útvesztője és a Sötét Nagyúr 2000-ért, A túlélők keresése és a Kirajzás 2200-ért volt kapható. Teljesen piacbarát árak voltak a z akkori viszonyokhoz képest. A túlélők keresését és a Kirajzást is adhatták volna 3000-ért akkoriban, de nem tették, mert az 3 éve túl durva lett volna. Persze azóta a mostani könyvárak is felmentek, de a puhafedeles fantasy, sci-fik átlagára 2800-3300 között mozog.
2011-10-22 10:53:47
Havasi István
Az érvelésed rossz.
Én is annak örülnék, ha minél több SW könyv megjelenne, de szerintem nem ez a módja. Nem azt kell nézni, hogy most egy oldal hány Ft. A Tomboló Erő esetében azért volt több rendelés, mert az ára nem lépte még túl azt a lélektani határt, amit ez a könyv már túllépett. Én is tudom, hogy miért vetették be a "klubkönyv" stratégiát. Csakhogy így szerintem nem érnek célt. Nem tudom mennyit adnak el a klubkönyvekből, de szerintem a legtöbb előrendelés sem haladja meg az 500 db-ot. A megjelenés után pedig még kevesebben veszik meg. Így még több lesz a későn lemaradó vevők száma, és mondjuk egy 4000 példányban kinyomtatott könyvből talán csak 700 db-ot adnak el. A többi meg piszok lassan fog fogyni, vagy egyáltalán nem. A klubkönyv helyett egy olyan megoldást kéne alkalmazni, hogy a könyvek készletéből csak a 10-20%-át adják oda a kereskedőknek. És egy másik lépést si meg kéne tenni. Növelni kell a kedvezményt. Sokkal többet elérnének, ha az előrendelési kedvezmény minden könyvre 25-30% lenne, a régebbi könyvekre 15-20%. Így már lehetne jobban versenyezni a nagyobb terjesztőkkel. Az általad javasolt megoldás a szegényebbekre nem hiszem, hogy jó. Ennyi erővel kölcsön is kérhetik valakitől, aki megvette, és akkor nem kell kifizetni semmit se.
Ha minél több SW könyvet akarunk olvasni, akkor a kiadónak kéne piacbarát áron adni, nagyobb kedvezménnyel, mint ami most van.
2011-10-22 10:46:39
Dr. Faragó László
Én annak örülnék, ha minél több Star Wars könyv jelenne meg. Szerintem ez a könyv relatíve nem drága, hiszen ha kiszámoljátok, itt egy oldalt 6.5 Ft-ért kapunk, a Tomboló erő esetében pedig 7.8 Ft-ért. Mégis sokan rendeltek belőle, és nem panaszkodott senki az ár miatt. További 10% (400Ft) kedvezmény nem olyan nagy tétel, hogy emiatt ne lehetne megvenni. Főleg, ha a Szukits kiadó további Star Wars könyvek megjelenésére költi el ezt a plusz pénzt! Azért vezették be a klubkönyv-kiadást is, hogy a könyvek hasznát ne a kereskedők söpörjék be, hanem több maradjon a kiadónak, amiből új könyveket tudna kiadni.
A kispénzűeknek is van megoldás: nyugodtan vegyék meg a könyvet, majd miután elolvasták, el lehet adni valamelyik internetes aukciós oldalon valamivel olcsóbban. Így már csak tényleg kicsit kell hozzátenni, hogy megvehessék a következő Star Wars könyvet, és az olvasás élményben is részesülhetnek, ami egyébként elmarad, ha meg se veszik a könyvet. Remélem, minél többen megveszik, mert ha nem, akkor megy csődbe a magyar Star Wars könyvkiadás!
2011-10-21 22:08:43
Tálos Miklós
Hát igen! Az ár magas!
2011-10-21 21:27:53
Járdán Csaba
Ez az, 20-30% kell a klubkönyvekre.
2011-10-21 19:59:24
Csorbai László
Én is ezt kérdezem, miért nem lehet 20%-ot adni rá?
2011-10-21 19:42:35
Barakonyi Antal
Remélem a The Old Republic könyvek nem lesznek ilyen drágák.
2011-10-21 15:48:24
Wazsarits György
Nekem se tetszik, hogy most már minden SW könyv csak itt lesz kapható, és ilyen magas áron.
2011-10-21 15:34:26
Vittman Dániel
Túl nagy az ára. Ennyiért már keményfedelesben kéne kihozni.
2011-10-21 14:52:15
László Gábor
Piszok drága ez már. Kihagyom.
2011-10-21 14:44:50
Hicinger János
Fú, ha ilyen drágák lesznek a könyvek, akkor nem veszem meg mindet.
2011-10-21 14:29:33
Harkai Hunor
Csatlakozom az elégedetlenkedőkhöz. Ennek az lesz a vége, hogy megint meghal nálunk a magyar kiadás.
Talán, ha 20% lenne megfontolnám, de így nem.
2011-10-21 14:05:37
Salgó László
Ez már nekem is sok, úgyhogy nem veszem meg. Talán, ha 20-30% kedvezmény lenne rá.
2011-10-21 14:01:24
Isó Attila
Miért ilyen drága ez? Nálam a lélektani határ 3500, ezzel ezt már túllépték.
Visszatérek az angol kiadások gyűjtésére.
Sajnálom, de ez már túl sok.
2011-10-21 13:52:48
Reményi József
Habár tényleg kicsit húzós az ára.A star trek könyveket a jövőben a star trek portálon keresztül kedvezményesen lehet megvásárolni. Itt is islehetne valami hasonló megoldás.
2011-10-21 12:42:16
Reményi József
Star wars könyv bármennyit megér nekem.
2011-10-21 08:46:16
Csernyik Martin
Engem is elég érzékenyen érint az ár, főleg mostanság, de majd idővel beszerzem (remélhetőleg).
2011-10-21 08:36:27
Kovács Sándor
Nekem ez már túl sok egy könyvért, mert így csak egyet tudok venni a hónapban... :(
Majd megveszem valakitől ha már kiolvasta, mindig van olyan aki eladja...
Sajnálom hogy ennyire drága lett... ez van :(
2011-10-21 01:43:46
Tóth József
Én a magam részéről nagyon örülök minden Star Wars könyv megjelenésének. Itt jegyezném meg, hogy a szavazásból kihagytak egy lehetőséget. Szerintem a -mindegyiket- is beírhatták volna a "félbehagyottak" után. Akkor biztos, hogy arra szavaznék, ahogy biztos vagyok abban is, hogy sokan követnék a példámat.
2011-10-20 23:09:26
Kasza István
Francz Norbert Ezen nem fogunk vitázni bár sajnos én sok Sw fant ismerek, akinek nincs net hozzá férése és nem is használja. De gondolom ez is régionként változó.
2011-10-20 22:02:05
Balogh Imre
Ezt a könyvet már azóta várom, hogy a neten közölték a hírt, hogy a kiadó szerződést kötött 14 SW könyvre. Bár örülnék, ha olcsóbb lenne, főleg, mivel az AVP könyveket is veszem, azért nem hagyom, hogy az ára elijesszen, főleg, mivel úgy tudom Mara Jade is szerepel benne. Csak azt remélem, nem adnak ki havi 2-nél több olyan könyvet, ami érdekel, mert azt én se bírnám anyagilag. Ennek ellenére támogatom a több SW könyvet a népnek fejfogást, még, ha sokba kerül is.
2011-10-20 21:24:12
Francz Norbert
Kasza István

Szerintem a célközönség nagy része (tehát, aki egyáltalán Star wars-t olvas) azért rendelkezik internet hozzáféréssel.
2011-10-20 21:06:09
Kasza István
Nekem is fontos az ár, de a Star Wars könyvre szívesen költök pláne, hogy egy évben van, négy köttet. De szerintem is abba kellene hagyni ezt a klub könyves témát nehogy visszafelé, süljön el és ne legyen se SW se WH40K. Sok ember nem rendelkezik net hozzá féréssel és így nem is tud az új könyvek meg jelenéséről. Nagy kár volna a kiadóért én szurkolok a Szukitsnak mivel az öt kedvenc könyvkiadóm egyike. Szóval hajrá Szukits és köszi, a munkátok csak így tovább.:-))
2011-10-20 21:04:01
Rédecsi Gábor
Én is gondolkodom, hogy megvegyem-e, pedig eddig minden SW könyv biztso vétel volt a számomra. Remélem lesz még nagyobb kedvezmény is...
2011-10-20 20:55:29
Szedlacsek Mandallóriai Csaba
Szevasztok
Ne vergődjetek,hogy majdnem 4000ft a könyv,én a fél herémet odaadtam volna még egy éve egy magyar nyelven megjelenő új star wars könyvért.
Abban viszont igazatok van,hogy a törzs vevők kaphatnának 20%-os árkedvezményt.
Remélem még sok kiadatlan regénnyel lep meg minket a kiadó (lehet predátor és aliens is:)).
Az erő legyen veletek meg egy rahedli kápé:))
2011-10-20 20:40:07
Havasi István
"Biró Miklós
556 oldal, semmivel sem drágább, mint az egyéb hasonló terjedelmű regények."

Igazán? Van egy pár hasonló puha fedeles könyv, ami ennyibe kerül, de nagyon kevés. Viszont azokban az esetekben a fogyásuk is drasztikusan kevés.

"Haller Balázs
Emlékszem majd 20 éve mikor az erőpróba megjelent 199 ft volt. Itt cikizzük az árat abba bele se gondolunk, hogy hány éve volt utoljára, hogy 4 új SW könyv jelent meg egy év alatt ??? Ha nem vesszük meg ennyiért és nincs haszna a kiadónak miért adjon ki újat ? - ez nem jótékonysági egylet - én nem keresek milliókat de nem is vagyok bevart zsebű bibsi. Ha 4000 hát 4000 20 éve is megvetttem és remélem még 20 év múlva is meg fogom venni. Hajrá Szukits ! Remélem jövőre is legalább ennyi új SW könyv lesz ! "

Látom nem vagy tisztában a dolgokkal. Vannak olyan emberek, akik csak egy fajta könyvet vesznek, és biztos jobban állnak anyagilag. Az ilyeneknek biztos nem baj, ha 4000 vagy 5000 a könyv. De megsúgom neked, hogy a könyveket vásárlóknak talán 5%-a ilyen. A másik 95% meg árérzékeny. Főleg ilyen esetekben. Ha ilyen magas áron jönnek ki, akkor nagyon sokan nem fogják tudni megvenni, és benne van a pakliban, hogy a kiadó elveszti vásárlóinak akár a felét is, később még többet. Ami ahhoz vezethet, hogy a magyar SW könyvkiadás ismét becsődöl.
2011-10-20 20:17:46
Mester Hunor
Most már muszáj minden SW könyvet klubkönyvként kiadni? Végre örültem, hogy normál könyvesboltokban újra bele lehet futni SW könyvekbe...
2011-10-20 20:13:10
Haller Balázs
Emlékszem majd 20 éve mikor az erőpróba megjelent 199 ft volt. Itt cikizzük az árat abba bele se gondolunk, hogy hány éve volt utoljára, hogy 4 új SW könyv jelent meg egy év alatt ??? Ha nem vesszük meg ennyiért és nincs haszna a kiadónak miért adjon ki újat ? - ez nem jótékonysági egylet - én nem keresek milliókat de nem is vagyok bevart zsebű bibsi. Ha 4000 hát 4000 20 éve is megvetttem és remélem még 20 év múlva is meg fogom venni. Hajrá Szukits ! Remélem jövőre is legalább ennyi új SW könyv lesz !
2011-10-20 19:36:11
Szabó Eszter
Az idei listából ez az a Star Wars könyv, ami a legkevésbé érdekel, pedig ami megjelenik magyarul, azt meg is szoktam venni, na de ilyen áron... Egy 20%-os kedvezmény tényleg sokat dobna rajta.
2011-10-20 19:32:28
Setényi László
Ez kicsit magas ár, kevés kedvezmény.
Egyébként most már minden SW könyv klubkönyv lesz? Jó lenne ha nem, főleg ha ennyibe fognak kerülni, mert bármennyire is szeretem az SW-t befejezem a vásárlást.
2011-10-20 19:28:34
Francz Norbert
Szerintem a kiadónak is megérné, ha a kedvezmény 20 %-os lenne. Remélem, megfontolják.
2011-10-20 19:14:20
Biró Miklós
556 oldal, semmivel sem drágább, mint az egyéb hasonló terjedelmű regények.
2011-10-20 19:10:01
Zászlós Dávid
Miért nem lehet ezt 20%-osan adni, ha már egyszer ilyen drága? Ha a jövőben is ilyen drágák lesznek a SW könyvek, akkor maradok az angol kiadásnál.
2011-10-20 18:54:44
Havasi István
Nagyon magas az ára és kicsi a kedvezmény. Fontolóra veszem, hogy megvegyem-e.
2011-10-20 18:46:31
Sörös Xavér
Brutális. Inkább megveszem angolul.
2011-10-20 18:39:25
Hajós Gábor
Igazán lehetne valamennyi % kedvezmény annak, aki x Ft értékben vásárolt már a Szukitstól... Ez tényleg SOK.
2011-10-20 18:33:51
Garner Tihamér
Én se értem miért nem lehetett erre 20%-ot adni.
2011-10-20 18:31:26
Folyóközi Bertalan
Fú, ez az ár tényleg magas. Kihagyom.
2011-10-20 18:20:04
Deák Antal
Most láttam, hogy előrendelhető. Tényleg túl magas az ára. Én is kénytelen leszek kihagyni.
2011-10-20 18:03:45
Pudingos László
Brutális ez az ár. Ha már egyszer klubkönyv, és ilyen magas az ára, akkor igazán lehetne 20% a kedvezmény.
Így nekem se kell, csalódtam a kiadóban.
2011-10-20 17:59:52
Lantos Zoltán
Egyetértek. Nekem se kell így, megvan angolul. Talán, ha 20% kedvezménnyel lenne, akkor megvenném.
Nem olyan jó ez a könyv, ahhoz ennyit megérjen.
2011-10-20 17:57:49
Zimonyi István
Jó, hogy megjelenik ez a könyv, de ez az ár tényleg durva. Miért nem lehetett erre is 20%-ot adni, mint A jövő látomására? Így nem kell.
2011-10-20 17:55:31
Szikra Péter
Ez egy nagyon jó könyv. Fontolgattam, hogy magyarul is megveszem, de ilyen magas áron nem. Túl durva az ára. és mindössze 10% kedvezmény van rá. Ha legalább 20% kedvezmény lenne, akkor azt mondanám, hogy megveszem, de így nem.
Ha minden Star Wars ilyen drága lesz, akkor nem veszek meg minden könyvet.
2011-10-20 17:53:12

A kosárban 0 termék van
0 Ft értékben.

Ingyenes kiszállítás 10.000 Ft felett

Science Fiction
TOP 20 eladás
az elmúlt 30 napban
Science Fiction
TOP 20 eladás
az elmúlt 365 napban