A kosár üres!
- Kezdőlap
- Kategóriák
- Üzleti könyvek
- Bevezetés a marketingbe (2. bővített kiadás)
Bevezetés a marketingbe (2. bővített kiadás)
Bevezetés a marketingbe (2. bővített kiadás)
Szerző: Rekettye Gábor
Kiadó:
Műfaj:
Oldalszám:
396 oldal
Kötés:
puha kötés
Méret:
165 x 238 x 22 mm
ISBN:
9789634547754
Megjelenés éve:
2023
Szállítás:
2024. május 4 - 8.
VIP pont:
228 pont
Leírás
„Hét éve jelent meg a Bevezetés a marketingbe első kiadása, melyből azóta sok ezer egyetemi hallgató és vállalati szakember ismerte meg a szakterület alapjait. Az új kiadás letisztult szerkezete, könnyed, de szakszerű stílusa megőrizte az előző kiadás erényeit. A tartalom frissítése a legújabb trendek tárgyalásával olyan művet eredményezett, melyet az első olvasók mellett az első kiadás olvasóinak is megéri kézbe venni.” Dr. Veres Zoltán sorozatszerkesztő, egyetemi tanár Pannon Egyetem, Veszprém