A kosár üres!
- Kezdőlap
- Kategóriák
- Üzleti könyvek
- Marketingstratégia /A tervezés gyakorlata és elmélete
Marketingstratégia /A tervezés gyakorlata és elmélete
Marketingstratégia /A tervezés gyakorlata és elmélete
Szerző: Józsa László
Kiadó:
Műfaj:
Oldalszám:
394 oldal
Kötés:
puha kötés
Méret:
165 x 240 x 20 mm
ISBN:
9789630594820
Megjelenés éve:
2014
Szállítás:
Bizonytalan
VIP pont:
209 pont
Leírás
Nehéz lenne olyan szakterületet találni, amelyet korunk - a XXI. század elejének - nagyléptékű és egyre gyorsuló változásai érintetlenül hagynak. A marketing terén is így van ez. Ez persze nem azt jelenti, hogy nincsenek időtálló alapelvek, megközelítések - csak éppen időről időre más kontextusba kerülnek, emiatt célszerű azokat újraértelmezni: olykor módosult, máskor változatlan tartalommal, de újszerű alkalmazási területen jelenhetnek meg a szemünk előtt. Józsa László ezt a munkát végzi el szakavatott módon, nagy tapasztalattal és kiváló érzékkel, amikor a marketingstratégiák készítése és megvalósítása terén bevált, ismert módszereket elhelyezi ebben a XXI. század eleji turbulens üzleti környezetben. A könyvben rendszerezett ismeretanyag egyaránt hasznos útmutató azoknak a diákoknak, akik most kezdik hosszú menetelésüket a marketing izgalmas világában, és azoknak a gyakorló marketingeseknek is, akik az óhatatlanul rutinná váló napi munka mellett szeretnék megújítani, kontrollálni szakmai ismereteiket. Ehhez kínál hasznos és élvezetes utazást a könyv, amelyet minden érdeklődőnek őszintén tudok ajánlani.
Prof. Dr. habil. Dinya László
egyetemi tanár
Károly Róbert Főiskola, Szegedi Tudományegyetem
Prof. Dr. habil. Dinya László
egyetemi tanár
Károly Róbert Főiskola, Szegedi Tudományegyetem
Utoljára megnézett termékek
Előjegyezhető
Teljes ár:6.950 FtFizetendő ár:6.255 Ft